Болашағымыз – білімді ұрпақ

Выпуск - №12(609)   :   29.03.2024
420

image

Дарын – адам бойындағы асқан талант, ерекше қабілет. «Дарынды бала алдымызға қашан келеді?» деп күтудің қажеті жоқ, керісінше, балалардың бойындағы қабілетті ашып, қоғамның лайықты тұлғасын дайындау жолында еңбек етуіміз қажет.

Бүгінгі қоғам алдында, әрбір ұстаздың алдында қабілетті оқушыларды іздеп тауып, оларды тәрбиелеу мен оқыту мақсаты тұр. Дарынды балалармен жұмыс істеуде ұстаздың өзі бірінші болып ізденеді. Ұстаз ретінде оқытып жүрген оқушыларымның өзіндік ерекшеліктерін зерттеп, біліп алған соң ғана, оларды дамыту деңгейіне орай әдіс-тәсілдерді іріктеп, талдап, қолдануға, жетілдіруге ерекше назар аударып келемін.
Сондай дарынды оқушыларымның бірі – 1 «Б» сынып оқушысы Раяна Абылайханқызы. Раяна үш жасынан бастап ән айтып, би билейді. Оқу жылының басынан мектеп абыройын еселеген дарынды оқушымды қалай мақтасам та артық болмас. Мектеп өмірінде болып жатқан түрлі іс-шараларға белсене қатысып, білім, өнер додаларында сан мәрте жеңіс тұғырынан көрініп жүрген дарынды шәкірттеріміздің еңбектері қашан да елеулі.
Шығармашылықты серік еткен Раяна республикалық «Қысқы ертегілер» байқаудың І дәрежелі дипломын, облыстық «Атамекен» танымдық-зияткерлік олимпиадасының І дәрежелі дипломын иеленді, республикалық «Мұқағали оқулары» көркем сөз сайысының жүлдегері, «Бала дарын» республикалық байқауының І дәрежелі дипломы, сондай-ақ республикалық «Ақбота» зияткерлік олимпиадасының І дәрежелі дипломы және «Алтын дауыс» қалалық вокалдық конкурсының І орын иегері. Қалалық «ЖҰЛДЫЗ-LIVE» патриоттық ән байқауынан да жүлделі ІІ орынды қанжығалаған. Республикалық «Жарық жұлдыздар» балалар журналына Раянаның өнері жайлы мақала жарияланды.
«Ұрпағы білімді халықтың болашағы бұлыңғыр болмайды» дегендей, қасиетті қарашаңырақ А.Байтұрсынов атындағы мектеп-гимназия қабырғасында білім алып отырған шәкірттеріміздің арқасында мектебіміздің мерейі әлі талай артып, абыройы қашан да асқақ боларына сеніміміз мол.

Жанар КАБДУАЛИЕВА,
А.Байтұрсынов атындағы
мектеп-гимназияның
бастауыш сынып мұғалімі,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4