Бояулардың құпиясы

Выпуск - №49(646)   :   13.12.2024
438

image

Қостанай қаласындағы №16 жалпы білім беретін орта мектептің 3 «А» сынып оқушылары «Бояулар құпиясы» республикалық жас суретшілер байқауына қатысты. Олар «Менің Отаным» тақырыбында сурет салып, шығармашылықтарын көрсетті.

Шығармашылық – бүкіл тіршіліктің көзі. Адам баласының сөйлей бастаған кезінен бүгінгі күнге дейін жеткен жетістіктері осы шығармашылықтың нәтижесі. Баланың шығармашылық қабілетін дамыту мәселесін қарастырғанда, ең алдымен, «қабілет» ұғымының мәнін терең түсіну қажет. Мектепте шығармашыл тұлғаны қалыптастырып, дамытуда бейнелеу өнері маңызды рөл атқарады. Себебі, ол көркемдік шығармашылық әрекеттің негізі болып табылады.
Осы орайда, балалардың сурет салу қабілеттеріне назар аудардым. Балалар сурет салуды өте ұнатады. Олар тек қарындаш, фломастер, қылқаламмен ғана емес, тіпті өздерінің сүйікті ісіне басқа да заттарды қолданады. «Менің Отаным» тақырыбында өткен сурет байқауына әр оқушы асқан жауапкершілікпен қарап, Отанына деген құрметі мен махаббатын түрлі-түсті бояулармен көрсете білді. Нәтижесінде оқушыларымның салған суреттері жоғары бағаланып, бірінші орынды Алиса Дыдыкало иеленсе, жүлделі үшінші орынмен Айару Атымтай, Аруна Ермекбаева, Лаура Жилкибаева және Екатерина Жуйкова марапатталды.
Көркемдік-шығармашылық әрекет – бейнелеу өнері баланың шығармашылық қабілеттерімен қатар қиялын, ойлау қабілетін, жауапкершілігі мен дербестігін дамытады. Дәл осы қасиеттер оқушыларымның болашақ өмірдегі жетістік формуласының негізі болып табылады.

Тулебике АХМЕТОВА,
№16 ЖББМ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.