Қостанай қаласындағы А.С. Пушкин атындағы балалар кітапханасында Бұқар жыраудың 330 жылдығына арналған «Ұлылар ұлағаты» атты тарихи сағат өтті. Іс-шараға №2 мектеп-лицейдің оқушылары мен оқытушысы Динара Ахметбекова арнайы қатысты.

Бұқар жырау аласапыран заманда ел бірлігін ту етіп, сыртқы жаулармен күреске үндейді. Халық ақ киізге көтеріп сайлаған Абылай саясатын қолдап, хандықты одан әрі нығайту жолында күреседі. Жырау, жоңғар-қалмақ шайқасының барлық ауыртпашылығын елмен бірге көтерумен қатар хан-сұлтандарға, қолбасшыларға кеңес беріп, идеологиялық тұрғыдан бағыт-бағдар көрсетіп отырған.
Қазақтың ұлттық ауыз әдебиетінде даналық сөздерімен өшпес із қалдырған, сол уақыттың өзінде-ақ ұлан-ғайыр даламызда Үш жүзге ортақ ұлағатты жырау болған Бұқар Қалқаманұлының есімін қазақ халқы әрқашан зор мақтанышпен қадір тұтады. Кітапханадағы тәлім мол іс-шараға қатысқан қонағымыз Динара Қожатайқызы Бұқар жыраудың шығармашылығымен қоса өмірбаяны туралы көптеген қызықты оқиғаларды әңгімелеп берді.
Ақпараттар балаларға неғұрлым түсінікті болуы үшін, қосымша бейнероликтер көрсетілді. Осы тұста тағылымға толы шараға атсалысқан, арнайы қатысқан кеш қонақтарына ерекше алғысымызды білдіреміз.
Эльмира МИРЗАЛИЕВА,
А.С. Пушкин атындағы
балалар кітапханасының
кітапханашысы,
Қостанай қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».