Дарынды бала – ел болашағы

Выпуск - №45(593)   :   07.12.2023
465

Зерттеу жұмысы – шығармашылық үрдіс. Зерттеу жұмысымен айналысу, шығармашылық жоба жазу оқушының аналитикалық ойлау қабілетін дамытады, шешім қабылдай алу қабілетін қалыптастырады.

Оқушыны ғылыми-зерттеу жұмысына қатыстыру үшін, ең алдымен, оны қызықтыра отырып, зерттеу талабын қалыптастыру керек. Яғни, оқушы ақпаратты алып қана қоймай, оны басқаларға хабарлай білуге талпынуы тиіс. Расында, тұлғаға дұрыс бағыт беру, даму, қалыптасу аймағына енгізу, белсенділігін туғызу, өзін-өзі тәрбиелеу іс-әрекетіне ықпал ету – ұстаздар алдындағы жауапты міндет. Жаңа ғасырға қадам басқан жас жеткіншектердің заманға бейімділігі болуы керек. Ол өмірдің әр тетігіне үңіліп, тығырықтан шығар жолға даяр болуы қажет. Осы тұста ғылыми-зерттеу жұмыстардың атқарар рөлі зор.

Мектебіміздің оқушылары ғылыми жоба сайыстарына үнемі қатысып келеді. Үстіміздегі оқу жылында аудандық және облыстық 2-7 сынып оқушылары арасындағы «Зерде» республикалық зерттеу жобалар конкурсына жұптық жұмыспен Аяулым Мирамхан мен Елдос Мергенбай «Ешкі сүтінің пайдасын қазақи бренд түрінде жаңғырту» тақырыбында жетекшілері Рагүл Токаеваның сүйемелдеуімен өте ауқымды, тағылымы мол жұмысты қорғады. Байқау нәтижесінде ауданда 1-орынға, ал облыс бойынша 3-орынды иеленіп, мадақтама мен дипломмен марапатталды.

Бағындырған белесімен ұлағатты ұстазымыз Рагүл Сүлейменқызын және оқушыларымызды құттықтай отырып, алдағы уақытта шығармашылық жетістіктері жемісті болсын деп тілейміз.


Динара БАЙГЕНЖИНА,
Дәмді ЖББ мектебі
директордың оқу ісі
жөніндегі орынбасары,
Науырзым ауданы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».