Дәстүр мен ғұрып көрінісі

Выпуск - №44(491)   :   13.11.2021
355

«Жас сарбаз» қоғамдық қоры мен Қостанай аудандық білім бөлімі ұйымдастырған «Дәстүрлі өркениет» байқауы ұлтымыздың дәстүрін өскелең ұрпаққа насихаттауға бағытталған. Іс-шаралар оқушыларымыздың салт-дәстүрді жіті түсінуіне септігін тигізуде.

Қостанай ауданына қарасты Мичурин жалпы білім беретін мектебінде көнеріп, қолданыс аясы тарылған дәстүр мен ғұрыптан бас тартып, ұмыт болғанын жаңғыртып, тәрбиелік және адамгершілік құндылығы жоғары салт-дәстүр, әдет-ғұрыптарды заманға сай түрлендіру және қазақтың ұлттық асханасының ерекшелігі мен құндылықтарын кеңінен дәріптеу мақсатында «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасының «Дәстүр мен ғұрып» арнайы жобасы жүзеге асырылуда. Жоғарыда аталған «Дәстүрлі өркениет» байқауына да Мичурин жалпы білім беретін мектебінің оқушылары қатысып, жүлделі 2-орынға ие болды.

Марапаттау сәтінде «Жас сарбаз» ҚҚ төрағасы Дамир Табулов жеңімпаздарға диплом мен сыйлыққа түрлі-түсті басып шығаруға арналған принтерді табыстады. Оқушыларымыз байқауға қызығышулықпен ат салысып, дайындық барысында біле білмейтін бағзы дәстүрлермен танысып, мол рухани азық алды. Осы тұста Мичурин жалпы білім беретін мектебінің оқушылары, ата-аналары мен ұстаздарының атынан байқау ұйымдастырушыларына үлкен алғыс білдіреміз. Ұлттық дәстүрімізді жаңғыртуға бағытталған осындай шаралар жиі ұйымдастырылып тұрса құба-құп. Оқушыларды және жетекшілері Гүлмиран Баймұханова мен Гүлмира Садуақасованы шын жүректен құттықтаймыз.


Ерасыл ҚАЗЫБАЕВ,
Мичурин ЖББМ
басшысының тәрбик ісі
жөніндегі орынбасары,
Қостанай ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4