Дәстүрлі ойын – асық ату

Выпуск - №47 (595)   :   24.12.2023
759

Оқу жылының басынан білім мекемелерінде «Біртұтас білім беру бағдарламасы» жүзеге асырылуда. Бағдарлама аясында «Төрт тоқсан – төрт өнер» тұжырымдамасы, сонымен қатар «9 ай – 9 іс-шара» жобасы бойынша іс шаралар өткізілуде. 

Аталмыш жобаларды жүзеге асыру аясында қарашаның 30-ы мен желтоқсанның 2-сі аралығында 5-6, 7-8, 9-11 сынып ұлдары арасында асық ату ұлттық мектеп лигасының қалалық кезеңі өтті. Негізгі мақсаты: оқушылардың рухани-адамгершілік мәдениетін, эстетикалық, патриоттық сезімдерін тәрбиелеу, еліміздің мәдени мұрасын сақтау, ұлттық ойындарды насихаттау.


Ойын барысында әрбір қатысушы бар өнерін көрсете білді. Асық ату ойындары оқушылардың бос уақытын ұйымдастыруға көмектеседі, сонымен қатар зейінділік пен ұқыптылықты дамытады. Нәтижесінде 5-6 сынып ұлдары арасында мектеп командасы бас жүлдеге ие болып, 9-11 сынып аралығында 3 орынды алды. Команда жетекшісі – С.Рахимжанов. Қатысушыларды құттықтай отырып, алдағы облыстық ойында балаларға сәттілік тілейміз.


Алмагүл ЖАНАБАЕВА,
№13 ЖББМ директордың
тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары,
Рудный қаласы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».