Дойбыдан мектепішілік турнир

Выпуск - №41(538)   :   21.10.2022
582

Қазақстан Республикасы күнін мерекелеу қарсаңында Мичурин жалпы білім беретін мектебінде шахмат және дойбы ойындарының шынайы әуесқойлары үшін 2-10 сыныптар арасында дойбыдан мектеп турнирі өтті.

Туғаннан бастап өміріміз адамның физикалық және рухани мүмкіндіктерін дамытуға ықпал ететін ойындармен бірге жүреді. Қазіргі таңда дойбы зияткерлік ойындар қатарында шахматтан кейін екінші орында тұр және ол спорт түрлерінің біріне айналды. Ойын логикалық ойлауды, тапқырлықты, абстрактілі ойлау қабілетін дамытады, табандылықты, кеңістіктік қиялды тәрбиелейді, ойда әрекет ету қабілетін дамытады, ең бастысы – адамның есте сақтау қабілетін арттырады.

Мектебімізде 2-10 сынып оқушыларына арналған «Шахмат және дойбы» секциясы біздің мектептің педагогі Диас Ауескановтың жетекшілігімен өткізіледі. Дойбы ойынынан өткен турнирді Мичурин мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері Диас Ауесканов пен Серік Бижанов Қостанай ауданының балалар шығармашылық үйімен бірлесіп ұйымдастырды. Жас дойбы әуесқойлары алғашқы қадамдардан бастап, «шабуылдар» жасап, барынша жеңіске жетуге тырысты.

Турнир қорытындысы бойынша қатарластарынан оза шапқан жүйріктер лайықты марапатына ие болды. Нәтижесінде 1-орынға – Ислам Мақатаев, Ольга Юртаева, 2-орынға – Ерасыл Әлімжан, Камила Смирнова, 3-орынға – Ескендір Ибрашев, Томирис Кишкимбаева ие болды. Турнир жеңімпаздары медальдармен және грамоталармен марапатталды, ал қалған қатысушылардың барлығына тәтті сыйлықтар табысталды. Жеңімпаздарды лайықты жеңісімен құттықтаймыз!


Ерасыл ҚАЗЫБАЕВ,
Мичурин ЖББМ
директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Қостанай ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.