Қазақ ғылымының негізін қалаушы тұлғалардың бірі және бірегейі, еліміздің геология саласының дамуына үлкен үлес қосқан қоғам қайраткері Қаныш Сәтпаевтың 125 жылдығына орай түрлі іс-шаралар мен сынып сағаттары өткізілуде.
Сондай іс-шаралардың бірі – Мемлекеттік тілде оқытатын А.Байтұрсынұлы атындағы жалпы білім беретін мектебінде мектеп тәлімгері Бибарыс Даулетбаевтың ұйымдастыруымен бастауыш сынып оқушылары арасындағы эстафеталық ойын. Бастауыш сынып оқушыларына арналған Қаныш Сәтпаевтың 125 жылдығына арналған эстафеталық ойындар – бұл балалардың білімге деген қызығушылығын арттырып, ұлттық рухты қалыптастыратын және танымдық ойындар арқылы Қаныш Сәтпаевтың еңбектерімен таныстыратын танымдық жағы мол іс-шара. Ойындар балалардың жас ерекшеліктеріне бейімделіп, қызықты әрі қарапайым тапсырмалардан тұрды.
«Доппен жүгіру», «Сақинамен секіру», «Есеп эстафетасы», «Ұзын пойыз» сияқты кезеңдерден тұрған ойын барысында оқушылар өте жоғары деңгейде белсенділіктерін таныта білді. Барлық тапсырмалар айтарлықтай қызықты болды. Балалар топтарға бөлініп, бір-біріне көмектесіп, топ болып жұмыс істеді. Олар әр тапсырманы орындауға жарыса кірісіп, бір-біріне қолдау көрсетіп отырды. Ойыннан балалар өзіне көп дүние алды деп ойлаймын. Себебі, ойында топтық жұмыс істеуді, бір-біріне көмектесуді және әділ бәсекелесуді үйренгенінен бөлек Қ.Сатпаевтың өмірі мен еңбек жолы туралы жаңа мәліметтерге қанық болды.
Барлық кезеңдерден кейін әр сыныптың жинаған ұпайлары саналып, жеңімпаздар анықталды. Үздік шыққан жеңімпаз топтарға сыйлықтар мен мадақтама қағаздары берілді. Бұл эстафеталық ойындар балалардың білімдерін кеңейтіп қана қоймай, Қ.Сәтпаевтың ғылымға қосқан үлесімен таныстырады, балалардың ғылым мен білімге деген ынтасын оятады. Қаныш Сәтпаев – еліміздің мақтанышы, ұлы тұлға. Оның есімі Қазақстан ғылымының дамуы мен көркеюінің белгісі ретінде тарихта қалды. Ғалымның өмірі мен еңбек жолы жастар үшін білім мен ғылымға деген шынайы махаббат пен ізденімпаздықтың үлгісі болып қала бермек.
Қаламқас ДУЛЫБАЕВА,
Мемлекеттік тілде оқытатын
А.Байтұрсынұлы атындағы
ЖББМ математика пәнінің мұғалімі,
Қостанай ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.