Ғасырлар сыр шертеді

Выпуск - №17(665)   :   02.05.2025
824

1

Мереке негізгі орта мектебінде сәуірдің 7-11 аралығында «Тіл мен тарих – ғасырлар куәсі» атты гуманитарлық-эстетикалық пәндер апталығы өтті. Апталықтың ашылуынан бастап ашық сабақтар мен түрлі іс-шаралар жоспарға сай ұйымдастырылды.

Апталықтың ресми ашылуы ұлы тұлғалардың бейнесін сомдаған театрлық көрініспен басталып, ұлттық ойындармен жалғасты. Пән мұғалімдері ашық сабақтармен қатар сыныптан тыс түрлі іс-шаралар өткізді. Оған қоса Абай Құнанбайұлының 180 жылдық мерейтойына орай 5–9-сынып оқушылары арасында «Абайды оқы, жалықпа!» мәнерлеп оқу сайысы ұйымдастырылса, ағылшын тілі пәні бойынша «Romeo and Juliet» атты театрлық қойылым сахналанды.
Дене шынықтыру пәні мұғалімдерінің бастамасымен ұстаздар арасында «Көңілді мәре» атты интеллектуалдық-спорттық сайысы өтті. Тартысты сайыс нәтижесінде жаратылыстану-математика пән бірлестігінің ұстаздары жеңіске жетті. Апталықтың жабылу салтанатында ашық сабақтарға асқан белсенділікпен қатысқан, үздік өлеңдер оқыған және танымдық байқауларда көзге түскен оқушылар мадақтама қағаздары мен тәтті сыйлықтармен марапатталды.

Галия МОЛДАБЕКОВА,
Мереке негізгі орта мектебінің гуманитарлық-
эстетикалық пәндер бірлестігінің жетекшісі,
Науырзым ауданы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».