Жастарды қайырымдылық, жақсылық жасауға шақыру мақсатында Ыбырай Алтынсарин атындағы Обаған жалпы білім беретін мектебінің оқушылары ер мұғалімдердің басшылығымен игі істерге ат салысты.

Олар «Игі істер марафоны» аясында ауылдың тұрғындарына (физикалық белсенділіктен ажыратылған және жалғызбасты қарт кісілерге) үйлерінің маңайындағы қарды тазалап, қар астында қалған кісілердің жолдарын ашып беру сияқты игі істерді жүзеге асырды. Адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттердің көпшілігі үлкеннен көріп өскен үлгі-өнегеге байланысты қалыптасатыны белгілі. Аталған марафон аясында балалар жақсылық жасау өзгенің көңілін разы қылып қана қоймай, өзіңе де істеген ісіңе деген ризашылық сезімін сыйлайтынын түйді.
Ауылымыздың асыл қазыналары – ақ самайлы қарияларымыз: «Мұндай істі өзіміз тындыра алмайтын едік», – деп мектеп оқушыларына зор ықыласпен алғыстарын білдіріп, жүрекжарды лебіздері мен батасын беріп, жүзіндегі қуаныштарын жасырмады. Ал оқушыларымыз болса осындай игі шараларды ұйымшылдықпен жүргізіп, алдағы уақытта да абыройлы істер атқарсақ деген ниетте.
Аягөз ҒАЛЫМ,
Ы.Алтынсарин атындағы
Обаған ЖББМ биология
пәнінің мұғалімі,
Алтынсарин ауданы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».