Қазақ халқының рухани көсемі

Выпуск - №25(522)   :   30.06.2022
765

Ақын, ғалым, түркітанушы, аудармашы, педагог, публицист Ахмет Байтұрсыновтың 150 жылдық мерейтойына орай Константинов негізгі орта мектебінде дәріс-сабақтар, презентация-сабақтар, дөңгелек үстелдер өтті.

Ахаң қазақ халқының 20-ғасырдың басындағы ұлт-азаттық қозғалысы жетекшілерінің бірі, мемлекет қайраткері, қазақ тіл білімі мен әдебиеттану ғылымдарының негізін салушы ғалым, ұлттық жазудың реформаторы, халқын қараңғылықтың құрсауынан босатқан ағартушы да бола білді. Мектебімізде ұйымдастырылған сабақтардың мақсаты – жастарды қазақтың көрнекті қоғам қайраткері, ақын, ғалым, педагог Ахмет Байтұрсыновтың өмірі мен шығармашылығымен таныстыру болды.

Оқушылардың бойында эстетика, патриотизм, адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеу де назардан тыс қалмады. Бастауыш сынып оқушылары А.Байтұрсыновтың өмірінің әр кезеңі қоғамдық қызмет пен шығармашылықпен тығыз байланысты болған презентация мен фильмді тамашалады. Балалар осындай сабақтарды өткізуге үлкен ынтамен және жауапкершілікпен қарады. Олар кроссвордтарды шешіп, синквейнді құрап, қорғады, ой-пікірлерін ашық білдіріп, топтарда жұмыс істеді. Артынша «Пікірлер ағашы» толтырды. Сондай-ақ Ахмет Байтұрсыновтың «Қазақ салты», «Тілек батам» атты өлеңдері оқылды. Сабақ барысында өте жайлы психологиялық атмосфера орнап, жұмыстарды қорғаған оқушылар қошеметке бөленді.

Ахмет Байтұрсынұлы – күрделі, талантты, мақсатқа ұмтылған адам. Біздің ата-бабаларымыз адам өмірін жұлдызбен салыстырды. «Менің жұлдызым жанып тұр», – дейді адамдар үлкен аспанға қарап. Ахмет Байтұрсынов қазақ халқының ең жарқын жұлдыздарының бірі болды. Көрнекті қоғам қайраткері, үлкен әріппен жазылған ғалым, ағартушы, қазақ жазуының негізін қалаушы, ақын, жазушы, аудармашы – Ахмет Байтұрсынов ұрпақтарына зор мұра қалдырды.

Сабақ соңында оқушылар Ахаңның бай мұрасын сақтап қалуға шешім қабылдады. Патриоттық сезімді және адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеуді негіз еткен жиын соңында орамды ой айтылды: «Ақынның шығармалары өлмесе, есімі де өлмес, өмір жолы туған халқының тағдырымен біріктірілсе, егер оның туындылары алға-алға шақырылса.


Рита КУКЕШЕВА,
Константинов НОМ
қазақ тілі мұғалімі,
Қостанай ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.