Кіл жүйріктер бас қосқан сайыс

Выпуск - №19(567)   :   20.05.2023
633

Оқушылардың білімдерін жинақтап, тереңдету мақсатында Арқалық қаласындағы Ы.Алтынсарин атындағы гимназияда «Ойна да ойла» атты білім бәйгесі өтті. Зияткерлік ойында 5 «Б» сыныбының кіл жүйріктері бақ сынасты.

Сайыс барысында «Әділдік», «Жауапкершілік» құндылықтарыы насихатталып, әр топ өз-өздерін бағалады. Сайыс 5 айналымды қамтыды. Алғашқы айналым – «Таныстыру». «Ұшқыр ой» кезеңінде жас дарындардың білімдері сынға алынып, оларға пәндік сұрақтар қойылып, ойларының ұшқырлықтарын анықтау мақсатында логикалық сұрақтар арқылы және шет тілдерін меңгеру деңгейін тексеру үшін «полиглот» ұяшықтары берілді.

Сайыстың ең бір тартысты кезеңі – «Сөзжұмбақ» болды. Бұл кезеңде қатысушылардың көздері орамалмен байланып, олар қойылған сауалдарға нақты, мүдірместен жауап берді. Нәтижесінде «Сұңқар» тобы суырылып алға шықты. Оқушылардың дәлдігі мен шапшаңдығы басшылыққа алынған кезең – «Тәжірибе алаңы». Топ жетекшілері дартсты дәл көздеу арқылы жасырынған сұраққа жауап берді. Ең жоғары 18 ұпайды «Болашақ» тобы еншіледі. Осылайша тәжірибе алаңы қатысушылар үшін қызықты әрі құпияға толы болды. Мұғалім алақаннан алау шығарса, көмекшілері магнитке сіріңке жабыстырды, шарды ас содасы көмегімен үрлеп, жұмыртқа сарысы мен ағын бөтелке арқылы ажыратты.

Топ қатысушылары ұпай сандарын есептегенше, күмбірлете күй тартылып, көрерменге керемет көңіл-күй сыйлады. Білім бәйгесінде қатарластарынан оза шауып, 33 ұпаймен «Болашақ» тобы І орынды еншіледі. Білім – адам баласының ортақ қазынасы, болашаққа жол салар бағалы байлығы десек, жаңа Қазақстанның ертеңгі келбеті біліммен қаруланған тәрбие мен тағылымы ұштасқан жалынды жас өрендер екені анық.


Нұрдана ТҰРЫСБЕК,
Ы.Алтынсарин атындағы
гимназияның қазақ тілі мен
әдебиеті пәнінің мұғалімі,
Арқалық қаласы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».