Кітап – рухани қазына

Выпуск - №14 (410)   :   03.04.2020
219

Абай атамыз: «Артық ғылым кітапта, ерінбей оқып білуге», – демекші, желкілдеп өскен жас бүлдіршіндердің кітап оқуға қызығушылығын ояту – тәрбиелік мәні зор іс. Осындай игі дәстүр мектебімізде жақсы қолға алынған.

Нақтырақ айтар болсақ, 1 «А» сыныбының оқушылары сынып жетекшісімен бірлесе кітапхана ішінде арнайы ұйымдастырылған саяхат сабақтың қонақтары болды. Ең алдымен оқушылар кітапхананы аралап, жақынырақ танысты. Сөрелерде ұқыпты жиналған түрлі-түсті кітаптар көздің жауын алады. Мектеп тәртібіне енді-енді бой үйреткен оқушылар өздерін еркін ұстады. Оларға кітапханашылар Г.Серікбаева мен Г.Уразалина кітапты дұрыс таңдай білу және ұқыпты ұстау, уақытында тапсыру сынды бірқатар оқырман ережелерімен таныстырып өтті.

Сонымен қатар балалар да сұрақтарын қойып, белсенділік танытып отырды. Кейін өздері ұнатқан кітаптарын үйлеріне оқуға алды. Олардың таңдаған кітаптары да өз жастарына сай суретті ертегілер мен қызықты журналдар. Танымдық жүздесу соңында кітапханашы апайларымыз оқушылардың сабақтарына сәттілік тілеп, кітапханаға жиі келіп тұруларын тіледі. Саяхат сабақтың соңында кітапханадан қойнына кітап қысып ұстап, марқайып шыққан оқушыларымды көргенде бұл олардың өмірлік хоббиіне айналса екен деген ойда қалдым. Себебі кітап оқуды жақсы әдетке айналдыру арқылы ғана шығармашылық ой-өрісің арта түспек.


Гүлфариза ИДИРИСОВА,
№19 ОМ бастауыш
сынып мұғалімі,
Рудный қаласы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.