Қостанайдағы NIS мұғалімдерінің жүлдесі

Выпуск - №7 (555)   :   16.02.2023
608

Жақында, ақпанның 3-5 аралығында математика, физика және информатика пәндері бойынша олимпиадалық резервінің мұғалімдері мен жаттықтырушыларының арасында «IMPACT Olimpiad» V Халықаралық ашық шығармашылық байқауы өтті.

Олимпиадаға Ресей, Татарстан, Моңғолия, Грузия, Өзбекстан, Қырғызстан, Тәжікстан және Қазақстаннан математика, физика, информатика бойынша олимпиадалық резервтің 250-ден астам оқытушылары мен жаттықтырушылары қатысты. Халықаралық олимпиадаға Қостанайдағы NIS атынан қатысқан мұғалімдер: физика пәнінің мұғалімі Салия Туктубаева 2-орынға, математика пәнінің мұғалімі Станислав Козловский 3-орынға және информатика пәнінің мұғалімі Борис Зеленов 3-орынға ие болып, білім ордасының ғана емес, өңірдің мерейін үстем етті.

– Олимпиадаға қатысу үшін техникалық кезеңде дайындығы тексерілген жұмыс орнын әзірлеу қажет болды. 7 тапсырма ұсынылды: 4 олимпиадалық тапсырма және 3 шешілген тапсырмадан тұратын әдістемелік блок. Бұл жерде қатені тауып, оның жолдарын түсіндіру қажет болды. Барлық әрекеттерді орындауға 4 сағат уақыт берілді. Мен оны сәл ертерек, 3 сағатта жасадым. Нәтижеге көңілім толады, жалпы өзім үшін жақсы тәжірибе болды деп есептеймін, – дейді физика пәнінің мұғалімі Салия Туктубаева.

Информатика пәнінің мұғалімі Борис Зеленовтың айтуынша, әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар жеңілден күрделіге қарай ұсынылды. Қатысушылардың көпшілігі атап өткендей, тапсырмалар қызықты болған көрінеді: «Олимпиаданың бірінші күні пәндік секциялар бойынша семинарлар өтті, онда біз өз тәжірибемізбен және пәнді оқытудағы лайфхактармен бөлістік. Ақпанның 4-інде олимпиаданың өзі өтті. Ол төрт сағаттық марафон форматында өтіп, онда олимпиада деңгейіндегі 10 тапсырманы шешу ұсынылды. Қатысушылар мәселелерді офлайн және онлайн режимде прокторинг арқылы шеше алды».

Өз сөзініде математика пәнінің мұғалімі Станислав Козловский де олимпиаданың жақсы әсер қалдырғандығын айтады: «Тапсырмалар барлық есептеулер мен сызбалармен толық шешімді талап етті. Дайын шешімдегі қателерді тауып, түзету немесе балама шешімді көрсету қажет болды. Жалпы берілген тапсырмалар өте қызықты болғандығын айта кеткен жөн. Өз басым оларды үлкен қызығушылықпен шештім».


Абылай ҚАСЫМОВ,
Қостанай қаласындағы
НЗМ баспасөз хатшысы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4