Қостанай қаласындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің «HardChord» ВИА «TURKESTAN GRAND FESTIVAL» көп жанрлық ашық конкурс-фестивалінде Гран-при және екі І орынды иеленді.

Байқау-фестиваль үстіміздегі жылдың қараша айының 10-13 аралығында Қазақстанның тарихи-мәдени орталықтары мен көне қалаларының бірі – Түркістан қаласында өтті. Байқауда Қостанай ансамблі көркемдік жетекшісі – Болат Сейітмұратовтың өңдеуімен «Аспаптық өнер» тобында «Ерке сылқым» композициясымен өнер көрсетті. Аталмыш байқауға қатысушылардың өнерін кәсіби мамандар: Италия мен Қазақстанның көрнекті мәдениет және өнер қайраткерлері және композиторлар, профессорлар, шоу-бизнес өкілдері бағалады.
– Жеңіске ұйымшылдық пен көркемдік жетекшіміз Болат Есмұхамбетұлының нұсқауының арқасында қол жеткіздік. Сапар біздің командаға эмоция, ұмытылмас естеліктер мен ауқымды шараларда ғана алатын тәжірибе әкелді. Дей тұрғанмен, алда бәрімізді жаңа жеңістер мен шығармашылық даму күтіп тұр, – дейді 11-сынып оқушысы Айзере Баймулдина.

Айта кету керек, аталған ауқымды байқаудың жеңімпаздары Түркияда, Әзірбайжанда өтетін халықаралық байқауларға, сондай-ақ Астанада өтетін фестивальдерге шақырту алды.
Абылай ҚАСЫМОВ,
Қостанай қаласындағы
NIS баспасөз хатшысы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».