Тобыл қаласындағы Н.Наушабаев атындағы мектеп-гимназиясында 5-7 сыныптар арасында қысқы спорт фестивалі өтті. Онда спорттың төрт түрі қамтылды: шаңғы, футбол, арқан тартыс және нысана көздеу.
Жарыс балаларға көтеріңкі көңіл-күй сыйлап, шеберліктері мен ептіліктерін көрсетуге мүмкіндік берді. Шаңғы жарысының нәтижесінде 5-сыныптар арасында 1-орынға Әділет Досанов, 2-орынға Марис Искаков, 3-орын Әлинұр Жангереев ие болды. Ал 6-сынып оқушылары арасында 1-орынды Диас Ғалым, 2-орынды Елдар Хайдар, 3-орынды Иманғали Қабиев иеленді. 7-сыныптар оқушыларынан Медет Ошақбай 1-орынға ие болса, Жанболат Әбдікәрім 2-орынды қанжығасына байлады, ал Ален Аманжол 3-орынды місе тұтты.
Оқушылардың ерекше жақсы көретін ойындарының бірі – футболды қар үстінде өткізу тіптен қызық. Тартысты сайыста 5-7 сыныптардың оқушылары бақ сынап, 6 «А» сыныбының оқушылары қар үстінде допты қалай ойнаудың үлгісін көрсетті. Олар әуелі 6 «В» сыныбын 1:0 есебімен жеңсе, дәл осындай нәтижемен 7 «Ә» сыныбынан да айласын асырып, финалға шықты. Екінші топтың үздігі 6 «Б» сыныбы болды. Олар 5 «Ә» сыныбын 2:0, 5 «В» сыныбын 1:0 есебімен ұтып, финалға жолдама алды. Финалда кездескен 6 «А» мен 6 «Б» сыныбының алғашқысы 2:0 есебімен жеңіске жетті.
Тартысты өткен арқан тартыс бәсекесінде алғылық танытқан 6 «В» сыныбы жеңіске жетті. 2-орын 6 «Б» сыныбының еншісіне тисе, 3-орынды 5 «Ә» сыныбы місе тұтты. Келесі өткізілген нысана көздеуден 7-сыныптар арасында 1-орынға Сейітназар Серік (7 «В»), 2-орынға Санжар Бекенов (7 «Ә»), 3-орынға Әділхан Шалғынбаев (7 «В») тұрақтады. Ал 5-6 сыныптар арасында 1-орын Иманғали Қабиевке (6 «А»), 2-орын Аман Смаилға (6 «А»), ал 3-орын Азат Аблайға (5 «Ә») бұйырды. Жарыс барысында байқағанымыздай, балғындардың спортқа деген ынтасы артып, қабілеттері ашылды.
Рашит МҰХАНБЕТЖАНОВ,
Асқарбек САДЫҚОВ,
Н.Наушабаев ат. МГ
дене шынықтыру
пәнінің мұғалімдері,
Тобыл қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.