Қызықты мерекелік фестиваль

Выпуск - №49-50 (395-396)   :   30.12.2019
156

Мейлі қар жамылған елде, мейлі пальмалы ыстық жағалауларда жүрсек те, Жаңа жыл қашан да ерекше қуанышпен келетін мейрам. Оны ойыншықтармен безендірілген жасыл шыршасыз елестете алмаймыз.

Жаңа жылдың басты атрибуты саналатын шыршаның, әсіресе, балалар үшін маңызы ерекше екені белгілі. Келе жатқан жаңа жылдың мерекелік шырайын көтеру мақсатында Краснопреснен орта мектебінде «Креативті шыршалар» фестиваль-байқауы өткізілді. Оған мектебіміздің барлық сыныптары қызығушылықпен қатысты. Оқушылар ғана емес, ата-аналар да бұл байқауға креативті ойларын қосып, әр түрлі материалдардан сұлу да қызықты шыршаларды жасап шығарды.

Өзіндік көркем дизайнымен көзге түскен, эстетикалық мәдениеті сақталған шыршалар жеңіске жетті. Мектепішілік шыршалар сайысында шыршасы әлдеқайда ерекше болған 5 «А» сынып оқушыларының шыршасы жеңіске лайық деп танылды. Ал, жаңа жылдық сұлу ханшайымымыз аудандық шыршалар сайысына жіберілді. Алдағы уақытта ол аудандық төрайымдардың көзайымына айналып, бас жүлдені жеңіп алады деген ойдамын. Олай болса, оқырман қауымға алуан түрлі креативті шыршалардың шырайына тамсануды ұсынамын.


Айнагүл ИСМАГУЛОВА,
Краснопреснен ОМ
тарих пәнінің мұғалімі,
Меңдіқара ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.