Құқықтық білім – баршаға

Выпуск - №20(517)   :   20.05.2022
472

Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу – қазіргі таңда көкейтесті мәселелердің біріне айналып отыр. Оның төмендеуіне білім ошақтарында жүйелі түрде ұйымдастырылатын тәрбиелік жағы мол іс-шаралардың рөлі жоғары.

Балалардың құқықтық білімдерін жетілдіру, құқық бұзушылықтың алдын алу, балалардың бойына құқықтық, патриоттық, адамгершілік тәрбиені сіңіру мақтсатында Қосымша білім беру орталығындағы «Жас құқық қорғаушы» клубының ұйымдастыруымен «Мен және менің мектеп инспекторым» тақырбында сахналық қойылым, «Өз құқығыңды білесің бе?» электронды презентация байқауы, «Жеңіс мәңгі жасасын!» реферат байқауы, «Полицияның сенімді достары» үздік құқықтанушылар байқауы, А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияның ұйымдастыруымен «Көшбасшы-2022» құқықтық бірлестіктер президенттерінің байқауы және Ы.Алтынсарин атындағы гимназияның мұрындық болуымен «Жас құқықшы» жас заңгерлер байқауы өтті.

Аталған шараларға қаладағы жалпы білім беретін мектептердің 5-10 сынып оқушылары белсене қатысты. Ы.Алтынсарин атындағы гимназияның, Б.Майлин атындағы №3 ЖББ мектептің, А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияның, Кейкі батыр атындағы №4 ЖББ мектептің, Ш.Уәлиханов атындағы №1 ЖББ мектептің, сонымен қатар №10 жалпы білім беретін мектептің оқушылары белсенділік танытып, жүлдері орындаға ие болды. Оларға Арқалық қалалық білім бөлімінің мадақтамалары мен ескерткіш сыйлықтар табысталды.


Камшат ЖЕНАЕВА,
«Жас құқық қорғаушы»
клубының жетекшісі,
Арқалық қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.