Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу – қазіргі таңда көкейтесті мәселелердің біріне айналып отыр. Оның төмендеуіне білім ошақтарында жүйелі түрде ұйымдастырылатын тәрбиелік жағы мол іс-шаралардың рөлі жоғары.

Балалардың құқықтық білімдерін жетілдіру, құқық бұзушылықтың алдын алу, балалардың бойына құқықтық, патриоттық, адамгершілік тәрбиені сіңіру мақтсатында Қосымша білім беру орталығындағы «Жас құқық қорғаушы» клубының ұйымдастыруымен «Мен және менің мектеп инспекторым» тақырбында сахналық қойылым, «Өз құқығыңды білесің бе?» электронды презентация байқауы, «Жеңіс мәңгі жасасын!» реферат байқауы, «Полицияның сенімді достары» үздік құқықтанушылар байқауы, А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияның ұйымдастыруымен «Көшбасшы-2022» құқықтық бірлестіктер президенттерінің байқауы және Ы.Алтынсарин атындағы гимназияның мұрындық болуымен «Жас құқықшы» жас заңгерлер байқауы өтті.
Аталған шараларға қаладағы жалпы білім беретін мектептердің 5-10 сынып оқушылары белсене қатысты. Ы.Алтынсарин атындағы гимназияның, Б.Майлин атындағы №3 ЖББ мектептің, А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияның, Кейкі батыр атындағы №4 ЖББ мектептің, Ш.Уәлиханов атындағы №1 ЖББ мектептің, сонымен қатар №10 жалпы білім беретін мектептің оқушылары белсенділік танытып, жүлдері орындаға ие болды. Оларға Арқалық қалалық білім бөлімінің мадақтамалары мен ескерткіш сыйлықтар табысталды.
Камшат ЖЕНАЕВА,
«Жас құқық қорғаушы»
клубының жетекшісі,
Арқалық қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».