Кітап – рухани азығымыз екені рас. Сондықтан «Оқуға құштар мектеп» жобасы бойынша бастауыш сынып оқушылары арасында «Ахмет Байтұрсынұлының балалар шығармалары» атты оқу ұйымдастырылды.
«Ұлттың сақталуына да, жоғалуына да себеп болатын нәрсенің ең қуаттысы – тілі», – деп жазып кеткен Ахмет Байтұрсынұлы. Жоғарыда аталған іс-шараның мақсаты – Ахмет Байтұрсынұлы атамыздың өмірбаянымен және оның балаларға арналған шығармаларымен, нақыл сөздерімен таныстыру. Сонымен қатар оқушылардың сөздік қорларын дамыту, Ахаңның өлеңдерін оқыту арқылы еңбексүйгіштікке, достық пен бірлікке баулу, шығармаларын мәнерлеп оқуда сөзді анық айтуға және есте сақтау қабілеттерін дамыту да назардан тыс қалмады.
Ахмет Байтұрсынұлының «Оқуға шақыру» мен «Аққу, шортан Һәм шаян» мысалын мәнерлеп оқуда 2-сынып оқушылары Амир Қуанышбаев пен Ерасыл Испулов (сынып жетекшісі – Исмагулова Мариям Хамзановна) және 4-сынып оқушысы Жанна Куанышева ерекше көзге түсті. Аталған оқушылар өздеріне берілген тапсырманы ерекше ынтамен, мәнерлеп оқып берді. Балалар еліміздің білімді ұрпақтарының қатарын арттырып, бабаларымыздан аманат болып қалған тілімізді қастерлеуге үлестерін қосатынына кәміл сенемін!
Сандыгаш НАУРЫЗБАЕВА,
Краснопреснен ЖББМ
бастауыш сынып мұғалімі,
Меңдіқара ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.