Мектептегі «Әкелер кеңесі»

Выпуск - №6(554)   :   10.02.2023
673

Рудный қаласындағы Бейімбет Майлин атындағы №7 мектеп-гимназиясының ұстаздары мен ата-аналарының өзара іс-қимылын жақсартуға бағытталған «Үндестік» жобасы негізінде мектебімізде «Әкелер кеңесі» өтті.

«Бала тәрбиесіндегі әкенің рөлі» тақырыбы аясында өткен кеңес мектеп пен ата-ананың арасындағы қарым-қатынасты жақсартып, оқушылардың әкелерге деген құрмет сезімін нығайтуды мақсат етті. Әр отбасындағы әкенің рөлі ерекше. Әке – отбасының асыраушысы, отбасы мүшесінің тірегі, қамқоршысы. Әкенің мінез-құлқы, өзгелермен қарым-қатынасы, өнері мен білімі баланың көз алдындағы үлгі-өнеге алатын, оған қарап өсетін нысанасы екендігін үлкендер назарына сала отырып, әкенің бала тәрбиесіне, оның біліміне, тәртібіне ықпал етуіне ата-ана белсенділігін арттыру көзделді.

Кеңесте «Мен жақсы әкемін бе?», «Ең жылдам әке» сынды топтық жұмыстар да ұлттық педагогикамыздың элементтеріне сүйене отырып ұйымдастырылды. Қамшы өру, қонақасын жіліктеп мүшелеу, ат әбзелдерін атау, әдеби тосап бөлімдерінен құралды. Халық даналығында «Бір әкенің берер тәрбиесін жүз мектеп ауыстыра алмайды» демекші, ұрпақ тәрбиесіне әкелеріміздің сабақтасуы көңілімізді марқайтады. Саламатты өмір салтын ұстанған әкелерімізге балаларды зиянды әрекеттерден сақтап, бос уақытын тиімді ұйымдастыруда өз уақыттарын аямай ықпалдасқаны үшін алғысымызды білдіреміз.


Роза АХМЕТОВА,
Б.Майлин атындағы
№7 мектеп-гимназиясы
директорының тәрбие
ісі жөніндегі орынбасары
Рудный қаласы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».