Міржақып Дулатұлы мұражайы ашылды

Выпуск - №43(691)   :   21.11.2025
582

1

Рудный қаласындағы Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектепте қазақтың аса көрнекті ағартушысы Міржақып Дулатұлының 140 жылдығына орай «Ел үшін туған ердің мәңгілік мұрасы» атты мұражайдың салтанатты ашылу рәсімі өтті.

2

Міржақып Дулатұлының өмір жолы мен шығармашылығына арналған мұражайдың ашылу салтанаты дәстүрлі лента қию рәсімімен басталды. Бұл мәртебелі іс филология ғылымдарының кандидаты, доцент, мәдениет саласының үздігі, айтыскер-ақын, «Алтын домбыра-2025» иегері Айбек Қалиев, Рудный қаласы білім бөлімінің басшысы Темірхан Жайлибаев, сондай-ақ Рудный қаласының ҚХА Ардагерлер кеңесінің төрағасы, қаламгер және қоғам қайраткері Жаңбыршы Тлеуғабыловқа табыс етілді.

3


Іс-шараға облысымыздың құрметті азаматтары, сөздің киесін ұлықтаған айтыскер-ақындар, руханият пен мәдениет саласының майталмандары, сондай-ақ БАҚ өкілдері қатысып, басқосудың мәртебесін арттыра түсті. Шашу шашылып, қонақтар жаңа мұражай экспонаттарымен, заманауи көрмемен танысып, Міржақып Дулатұлының өмірі мен шығармашылығына терең бойлады. Бұл мұражай – тек өткенді еске алу емес, жас ұрпақты елін сүюге, тарихын құрметтеуге тәрбиелейтін рухани орта. Міржақып бабамыздың аманаты жас ұрпақ жүрегінде жаңғыра берсін!

4

Аружан АНИСОВА,
Айгерім БАХИТБЕК,
А.Байтұрсынұлы атындағы
ҚӨУ 3-курс студенттері

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».