Мұғалімдер бақ сынаған байқау

Выпуск - №46(493)   :   26.11.2021
258

Мұғалім оқушыға білім беріп қана қоймай, мәдениеттілігіне де баса назар аударуы тиіс. Міне, осы мақсатта Бейімбет Майлин атындағы №7 мектеп-гимназиясында алғаш рет «Мұғалім сымбаты» атты мектепішілік байқау ұйымдастырылды.

Аталмыш байқауға мектептің әрбір әдістемелік бірлестігінен 7 мұғалім бақ сынасты. Байқауға төрелік жасау үшін қалалық білім бөлімінің кәсіподақ төрайымы Амина Оразаевна мен әдіскері Гүлнар Шабденовна, мектеп директоры Қымбат Исланбекқызы және кәсіподақ төрайымы Гүлназ Бертайқызы арнайы келіп, қатысушыларға лайықты бағаларын берді.

Заман көшіне ілесіп, өзгерістерге тез бейімделуді бойына қондыра білген ұстаздар қауымы барлық сын-сағаттарынан мүдірмей өтуді қалыпты жағдай санайтыны рас. Ал бүгінгінің ұстазы қандай болуы керек? Байқау нәтижесінде осы сұрақтың жауабын табу үшін мұғалімдер жан-жақты ой бөлісіп, өнер көрсетті. Тартысты сайыс 3 кезең бойынша өткізілді. Олар: «Таныстыру», «Менің қиялымдағы мұғалім сымбаты» және «Педагогикалық жағдаят». Қызығы мен жаңашылдығы мол байқау барысында мұғалімдер өздерін жаңа қырынан танытып, кәсіби мұғалімнің келбеті қандай болу керектігін көрсетіп, педагогикалық шеберліктері мен импровизациялық қабілеттерін аша білді.

Әрбір сайыста жеңіспен қатар жеңіліс те болатыны анық. Бұл байқауда топ жарып, жүлделі бірінші орынға қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Роза Ахметова ие болды. Екінші орынды орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Надежда Баранова иеленсе, үшінші тұғырға дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Нұрлыбек Қабсабыр лайық деп табылды. Сонымен қатар марапаттау сәтінде қалалық кәсіподақ төрайымының арнайы жүлдесі еңбек жолын биыл бастап жатқан жас мамандар – бастауыш сынып мұғалімі Мадина Самұрат пен математика пәнінің мұғалімі Марияш Ақылбекқызына бұйырды.

Кез келген іс-шара ұжымның бірлесе, ынтымақтаса жұмыс істеуіне ықпал етеді. Бұл сайыста да қатысушылардың жігерін арттырып, қолдау білдірген бірлестік пән мұғалімдері айқын көрінді. Сондықтан да мектептің барша ұжымы бұл сайыстың жалғасын табуын құптай отырып, жаңа басталған оқу жылының 2-тоқсанына шығармашылық шабытпен аттанды.


Нұрзат ЖҮЗТАЕВА,
Б.Майлин атындағы
№7 мектеп-гимназиясының
қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі,
Рудный қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4