Оқуға құштарлық танытқан мектеп

Выпуск - №7 (555)   :   16.02.2023
539

Раздольный ЖББ мектебінде 2 «Б», 3 «Б» сынып оқушылары мен олардың ата-аналары үшін мектеп кітапханашысы Ю.Мандрик және бастауыш сынып мұғалімі И.Рыбас «Ертегіге бару» отбасылық ойынын өткізді.

Шығыс ойшылы Науаи: «Кітап – ақылына ақы сұрамайтын алтын қазына», – десе, Абай атамыз: «Танымның бар тамашасы – кітапта, оған қол жеткізу үшін кітап оқудан жалықпа», «Артық ғылым кітапта, ерінбе оқып көруге», – деп насихаттайды. Мағыналы сөздерден кітап оқудың кез келген тұлғаны дамытудың қайнар көзі екенін түсінесің. Кітап – адамзат баласының баға жетпес асыл құндылығы. Білім мен мәдениеттің биік белестеріне жетелейтін – тәрбие құралы. Президент Қасым-Жомарт Тоқаев: «Кітап оқу – рухани кемелденудің көзі. Қазіргі уақыт – секунд сайын жаңарған ақпарат заманы. Алтын уақытымызды пайдалы істерге жұмсағанымыз жөн», – деп әр тұлға оқуға тиіс деп айтқан.

Қазір осы бағытта маңызды бағдарламалар жасалуда. Соның бірі – мектебімізде жүргізіліп жатқан «Оқуға құштар мектеп» жобасы. Аталған жоба оқушылардың кітапқа қызығушылығын арттыра отырып, олардың белсенділігін, шығармашылық әрекетін дамыту мақсатын көздейді. «Оқуға құштар мектеп, оқуға құштар ел» жобасы балалар оқуының қазіргі дағдарысының басты мәселесі – әлсіз оқу ортасын шешуге бағытталған. Сондықтан бұл мәселені шешу – отбасы мен мектептің бірлескен күш-жігеріне негізделеді.

Отбасылық сайыс барысында оқушылар мен ата-аналар «Кітап құмарлар» және «Знайки» атты екі командаға бөлінді. Олар ойынға белсене қатысып, ата-аналар бір сәт балалық шақтарын еске түсірді. Оқушылар белсенділікпен категорияларды таңдап, әр сұрақ бойынша қызықты ойын өрнегін көрсетті. Іс-шара кітаптардың жаңалықтарымен сүйемелденіп, ойын қатысушылары олармен танысты. Бұндағы мақсат: белгілі ертегілерді қайталау; балалардың көркем әдебиет оқуға деген құштарлығын тәрбиелеу; оқушылар, мұғалімдер, кітапханашылар, ата-аналар арасында кітап оқуды кеңінен насихаттауға жағдай жасау.

Сонымен қатар мектебімізде 8-11 сынып оқушылары арасында сейсенбі, бейсенбі күндері 15 минут кітап оқу акциясы өтілетінін де айта кеткен жөн. Акцияда оқушылар өзіннің оқып жатқан кітаптары бойынша қысқаша мәліметтер айтып, оны басқа оқушыларға баяндайды. Сол арқылы оқушылардың бір-бірін тыңдай білу қабілеті, оқуға деген ынта жігері арта түседі.


Нұрлыбек ЕРЖІГІТ,
Раздольный ЖББМ
8 «А» сынып жетекшісі,
Науырзым ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4