Он тоғызыншы мектеп Ахаң атында

Выпуск - №51 (548)   :   05.01.2023
583

Жақында Рудный қаласындағы №19 ЖББ мектебіне ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының есімі беріліп, есім тақтасының ашылу салтанаты өтті. Сондай-ақ Ахаңның өмір жолына қатысты пікірсайыс ойыны да ұйымдастырылды.

Салтанатты шараға облысымыздың А.Байтұрсынұлының 150 жылдық мерейтойына арналып ұйымдастырылған экспедиция мүшесі И.Ағытайұлы, филология ғ.д., профессор А.Әбсадық, Ахмет ата ұрпақтары Т.Сейдазимов, М.Әбдібек, Н.Милақатов, Рудный қалалық мәдениет және тілдер дамыту бөлімінің басшысы Ж.Мурзабаева және Рудный қалалық білім бөлімі басшының орынбасары Н.Юдина арнайы қатысып, ұйымдастырылған іс-шаралардың, оқушыларымыздың шығармашылық жұмыстарының куәсі болды.

Сондай-ақ мектебіміздің ағылшын тілі пәнінің мұғалімдері 9-11 сынып оқушылары арасында ағылшын тілінде пікірсайыс ойынын өткізді. Тақырыбы: «Akhmet Baitursynov was supported by the nation». Үкімет фракциясының мүшелері: 1-спикер – Аружан Бердалиева, 2-спикер – Даяна Ибраева, 3-спикер – Қарақат Садуахасова. Оппозиция фракциясының мүшелері: 1-спикер – Аружан Канатбаева, 2-спикер – Гульжайна Кенжебаева, 3-спикер – Нұрсұлтан Сақтаған. Ал таймкипер рөлін Меруерт Шертанова атқарды.

Ой додасы барысында оқушыларымыз аргументтер келтіру арқылы ой-пікірлерін ашық әрі нақты жеткізіп, дәлелдей білді. Олардың жан-жақтылығы мен білім деңгейіне тағы бір мәрте көзіміз жетті. Оқушылар АПФ форматын жақсы меңгеріп, дайындықтарының жоғары деңгейде болғандығын көрсете білді. Пікірсайыс ойыны нәтижесінде үкімет фракциясы жеңіске жетті. 11-сынып оқушысы Нұрсұлтан Сақтаған тапқырлығымен, дәлдігімен көзге түсіп, «Үздік спикер» атанды.

Ахмет – қазақ халқының бақыты үшін туған, мақтанышына айналған ұлы тұлға. Ақын шығармашылығы – қазақ халқының өмірінің тұтас энциклопедиясы. Уайым мен ойды, күрес пен азапты өз тағдыры, халық тағдырымен ортақ тағдыр етіп таңдаған Ахмет Байтұрсынұлын тарихымыз құрметпен еске алады. Ахаңның өмірі мен шығармашылығы келер ұрпаққа мәңгілік өнеге болып қала бермек.


Жадра САРМУРЗИНА,
А.Байтұрсынұлы атындағы
№19 ЖББМ ағылшын
тілі пәнінің мұғалімі,
Рудный қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4