Қостанай қаласындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің базасында жуырда NIS желісінің оқушылары арасында «NIS KOSTANAY OPEN Arena» атты шахматтан онлайн турнир өтті. Оған барлығы 300-ге жуық оқушы қатысты.

Жас шахматшыларға фигураларды қарапайым шахмат тақтасында емес, компьютер мониторында тінтуірдің көмегімен жылжытуға тура келді. Белгіленген уақытта турнир жұптары рейтингке сәйкес құрылды. Әр ойынның соңында ойыншылар турнир парағына қайта оралды, оларға турнирлік ұпай саны бірдей қарсыластар берілді. Бәрі онлайн түрде болғандықтан, қарсыласты күту көп уақыт алмады.
Барлық НЗМ мектептерін біріктірген «NIS KOSTANAY OPEN Arena» турнирін мектебіміздің қосымша білім беру педагогі Әлібек Жігітов lichess.org алаңында ұйымдастырды. «Аталмыш форматтағы турнир мектепте бірінші рет өткізіліп отыр. Біз үшін бұл тәжірибе қызықты болды. Болашақта шахматшылардың тәжірибесін ескере отырып, басқа спорт түрлерінен интернет-жарыстар өткізуге болады», – деп пікірімен бөлісті ол өз сөзінде.

Шахматтың үлкен тәрбиелік әсері: олар зейіннің шоғырлануына, қиындықтарды жеңуге, өзіндік іс-әрекеттерді жоспарлауға, логикалық ойлау қабілетінің дамуына ықпал етеді. Бұл қасиеттердің барлығы өмірін ғылымға, технологияны дамытуға арнаған адамға қажет. Қызу «шайқас» нәтижесінде турнирдің жеңімпазы болып Нұр-Сұлтан қаласындағы НЗМ оқушысы Мирас Әбдішев (суретте) танылып, Қостанай қаласындағы НЗМ директоры Д.Сапаков атынан pdf форматтағы сертификатқа ие болды. Оқушылар үй тапсырмаларын орындаумен ғана шектелмей, шахматтан ойын дағдыларын жетілдірді деп сенеміз.
Абылай ҚАСЫМОВ,
ФМБ НЗМ баспасөз хатшысы,
Қостанай қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».