Спортты дамыту – мақсат

Выпуск - №14 (461)   :   09.04.2021
333

Рудный қаласындағы Б.Майлин атындағы №7 мектеп-гимназиясында тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай мектебіміздің 6-7 сынып оқушылары арасында баскетбол ойынынан жарыс өткізілді.

Әлемдік пандемияға байланысты біраз уақыт бойы оқушылардың жарыс арқылы спортқа деген талпыныстары, құлшыныстары азайып қалған болатын. Бірақ осы өткізілген «Баскетбол» жарысының септігінен оқушылардың қызығушылықтарын оятып, ынталандыра алдық деп ойлаймын. Тартысты әрі қызықты ойынға барлығы 6 команда қатысты. Жарысымыз бекітілген ережеге сай өткізіліп, алдымызға қойылған міндеттерімізге толықтай қол жеткіздік.

Нәтижесінде 1-орынға – 6 «Б» (ұлдар), 7 «А» (қыздар) сыныптарының топтары, 2-орынға – 7 «А» (ұлдар), 7 «Ә» (қыздар) сыныптарының топтары, ал 3-орынға – 6 «А» (ұлдар), 7 «Б» (қыздар) сыныптарының топтары ие болды. Әрбір командалар мақтау қағаздарымен марапатталған болатын. Оқушыларымыз Асылжан Дауренбеков және Нұрдаулет Жаңбырбай осы баскетбол спорттық ойынынан қалалық және облыстық жарыстарға қатысып, мектебіміздің намысын қорғап жүр. Алдағы уақытта қолдан келгенше оқушылардың арасында көптеген қызықты әрі ерекше жарыс түрлерін өткіземіз деп сенемін.
Шыңғыс КАЖИКОВ,

Б.Майлин атындағы
№7 мектеп-гимназияның
дене шынықтыру
пәнінің мұғалімі,
Рудный қаласы

 

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».