Тарихта аты қалған алыптар

Выпуск - №11(608)   :   22.03.2024
430
image

Қазақ даласында дүниеге келген өз ісінің майталмандары жетерлік. Әрине, олардың жүріп өткен жолдары жас ұрпаққа үлгі болып қала бермек. Осы орайда Дәмді ЖББ мектебінде «Қазақ даласының ұлы тұлғалары» атты мәдени-ақпараттық көрме ұйымдастырылды.

Көрмені «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында, жас ұрпаққа қазақ халқының тарихында өшпес орын алған тұлғалар туралы мағлұмат беру, олардың есімдерін қастерлеп, құрметтеуге, патриоттық сезімге тәрбиелеу мақсатында мектебіміздің кітапханашысы А.Жаңбыршықызымен бірлесе отырып ұсындық.

4-2-2

Ұлы жүздің биі Төле бидің туғанына 360 жыл, даңқты батыр, ақын-композитор Махамбет Өтемісұлының 220 жылдығы, күй атасы Құрманғазының 200 жылдығы, көрнекті ойшыл-философ, ақын Шәкәрім Құдайбердіұлының 165 жылдығы, академик-геолог Қаныш Сәтбаевтың туғанына 125 жыл, халық суретшісі Әбілхан Қастеевтің 120 жылдығы, әйгілі қазақ кинорежиссері Шәкен Аймановтың 110 жылдығы, балалар әдебиетінің мұзбалағы Мұзафар Әлімбаевтың 100 жылдығы, дарабоз ақын Ғафу Қайырбековтың туғанына 95 жыл толуына орай мектебіміздің шағын орталық, мектепалды даярлық сыныбы тәрбиешілері, сынып жетекшілер өз сыныптарымен кітаптар, басылым беттерінен алынған үзінділер, басқа да ақпараттармен бөлісті.
Әсіресе, көрмені тамашалаған көрермен QR-код арқылы жасалған сілтемелердің ішіндегі ақпараттарға қызығушылық танытты. Аталған көрменің ашылуына арналған салтанатты жиында мектеп директоры М.Кузембаев құттықтау сөз сөйледі. Мектепішілік ата-аналар жиналысына қатысқан ата-аналар да көрмені тамашалап қайтты. «Болмасаң да ұқсап бақ», – деп дана Абай жырлағандай, оқушылардың тарихта аты қалған қазақ даласының алып тұлғаларының өмірі мен шығармашылығынан хабардар болуы олардың болашақ мамандықтарын таңдауына да себепкер болуы бек мүмкін. Сол себепті, игі іс болашақта жалғасын табады деген сенімдемін.

Бекзат НАЗАРБАЕВА,
Дәмді ЖББ мектебі
директорының тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Науырзым ауданы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.