Тарихты ұмытпау – ұрпаққа парыз

Выпуск - №19(567)   :   20.05.2023
839

Ұрпақтың санасында мәңгі қалған есімдердің бірі – Кейкі батыр. Елі үшін құрбан болған батырды дәріптеу мақсатында Арқалық қаласындағы Кейкі батыр атындағы №4 ЖББ мектебінде «Кейкі батыр: тағдыры, тарихы, тағылымы» атты семинар өткізілді.

«Тарихын білмеген елдің – болашағы бұлыңғыр» демекші, өз елінің тарихын білу – болашақ ұрпақтың парызы. Облыстық білім басқармасының жоспарына сәйкес өткізілген семинарға Кейкі батыр туралы кітаптардың авторы, кейкітанушы Шөптібай Байділдаұлы, өлкетанушы, Торғай мұражай кешенінің директоры Гүлбану Сәрсекеева, сонымен қатар ақын, Арқалық педагогикалық институтындағы филилогия факультетінің деканы Айбек Қалиев шақырылды.

Тарих пәнінің мұғалімдері С.Бекентаев пен Ж.Амандыкова 8-сыныптарға «Қазақтандағы ұлт-азаттық күрестері» тақырыбы бойынша сабақтар және 9-сыныпта орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Э.Төлегенова және 2-сыныпта бастауыш пәнінің мұғалімі Ж.Ибраева сыныптан тыс іс-шараларын жоғары деңгейде өткізді. Семинар «Елі үшін туған ер Кейкі» тақырыбындағы концерттік бағдарламамен аяқталды. Концертте Кейкі батырға арналған сахналық қойылым қойылды. Патриоттық сезімдегі әндер шырқалып, келген қонақтар жақсы әсерде болды.

Семинардан соң Кейкі батыр кесенесіне барып, батырдың рухына құран бағышталды. Кейкітанушы Шөптібай Байділдаұлы келген қонақтарға кесененің салыну тарихы мен батырдың өмір жолындағы беймәлім тұстар жайлы айтып, тағылымды әңгіме өрбітті. Семинарға келген қонақтар тарихи деректерге қанық болып, ұйымдастырушыларға алғыстарын білдіріп кетті.


Сұнғат БЕКЕНТАЕВ,
Кейкі батыр атындағы
№4 ЖББ мектебі
директорының тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Арқалық қаласы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».