Тартысқа толы бәсеке

Выпуск - №39(486)   :   07.10.2021
159

Тәуелсіздіктің 30 жылдығы мен Денсаулық күні қарсаңында мектебімдің 4-сынып оқушылары арасында жас ұрпақтың спортқа деген қызығушылығын арттырып, оларды саламатты өмір салтына баулу мақсатында тартысты сайыс ұйымдастырылды.

Сайыс бірнеше қызықты кезеңдерден тұрды. Атап өтер болсақ: кедергілер арасымен допты соғып келу, ракеткамен шағын допты қағып алып келу, секіртпемен секірту, допты жоғарыдан беру сияқты сайыстардан құралды. Жалпы сайысқа бес сыныптан құралған бес команда қатысты. Олар: 4 «А» сыныбының «Қыран» командасы, 4 «Ә» сыныбының «Сұңқар» командасы, 4«Б» сыныбының «Жалын» командасы, 4 «В» сыныбының «Тұлпар» және 4 «Г» сыныбының «Болашақ» тобы.


Жарысқа оқушылар белсене қатысып, жеңіске жету жолында барын салды. Алайда жеңіс бар жерде жеңіліс те бар. Тартысты да қызықты ойында топтар мынандай орындарға ие болды: мықтылар арасынан үздік шығып, 3-орынға «Сұңқар» тобы, 2-орынға «Қыран» командасы ие болды. Ал бәрінен оқ бойы озық шығып, 1-орынды «Жалын» командасы қанжығасына байлады. Жеңімпаздар мақтау қағаздарымен марапатталды. Жарыс оқушыларды бір ортақ мақсатқа жұмыла білуге, ұйымшылдыққа баулып, таза ауада дем алып, денсаулықтарын жақсартуға ықпал етеді.


Али АЛТЫНБЕКОВ,
Бейімбет Майлин атындағы
№7 мектеп-гимназиясының
дене шынықтыру мұғалімі,
Рудный қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.