Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай Рудный қаласындағы №18 орта мектепте дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері балалар ісінің ұйымдастырушысымен бірлесе волейболдан ұстаздар мен ата-аналар және оқушылар арасында тартысты әрі қызықты сайыс өткізді.

Аталмыш спорттық іс-шараның мақсаты – білім алушылар мен педагогикалық ұжымының бос уақытын тиімді ұйымдастыру және мектеп пен ата-аналар қауымдастығы арасындағы байланысты нығайту. Сонымен қатар саламатты өмір салтын ұстану мен спорттың ең таңдаулы түрі волейболға қызығушылықты арттыруды көздеді. Жарыс арнайы бағдарлама бойынша айналмалы шеңбер түрінде өткізілді.
Тартысты бәсекеде жүлделі үшінші орынды ата-аналардан құралған команда місе тұтса, екінші орынды спортқа бейім ұстаздар алды. Ал бас жүлдені тамаша ойын өрнегін көрсеткен талапты да талантты оқушылар командасы иеленді. Ойын қатысушылары ұйымдастырушылар тарапынан арнайы кубоктар мен Алғыс хаттармен марапатталды. Тәуелсіздікке тарту ретінде жоспарланған тартысты сайыс өз мәресіне жетті.
Руслан ШАКЕНОВ,
№18 ОМ дене шынықтыру
пәнінің мұғалімі,
Рудный қаласы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».