Тәуелсіздік – тірегім

Выпуск - №46(493)   :   26.11.2021
97

Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай өткен қалалық көркемөнерпаздардың халық шығармашылығы байқау-фестиваліне облыстық «Үндестік жоба» бағдарламасы аясында №10 мектептің ұстаздары, оқушылары мен ата-аналар қауымдастығы үлесін қосты.

Байқау Қазақстандық патриотизмді қалыптастырып, салт-дәстүрімен, тілімен және мәдени мұрамен ұштасқан ұлттық бірегейлікті сақтай отырып, оқушыларды мәдени құндылықтарға тәрбиелеу, мектеп пен ата-ана арасындағы ынтымақтастықты нығайтуды көздеді. Шығармашылық байқауда Г.Махметова, С.Әбішев, С.Досмағанбетов, Г.Жүсіпова, Г.Әлмағанбет сынды ата-аналар белсене ат салысты.

Аталған іс-шараға ұстаздар мен оқушылардың қосқан үлесі өте зор. Атап айтсақ, К.Бирмаканов, С.Бекетов, Б.Карашинов, С.Лескенова, Ж.Жусупова, Ж.Сапабекова, М.Ахметова, Б.Асқаров, С.Әлмағанбетов, Е.Сансызбаев, А.Түгел, Ж.Әбіш, Г.Арынбекова, оқушылар: Н.Таубалды, Ә.Әлім, В.Майорова, Н.Таласова, Ә.Жаңбырбаева, Т.Сейлова, С.Кенжеахметова, Р.Иванова, Н.Дүйсебек, А.Еркебұланқызы, А.Жұмабаева, А.Ғазез, Б.Таласова, В.Филиппова, Х.Музипова, Н.Қайырғали, Р.Мақсүтбеков, Д.Құлынтай, Д.Романчук, К.Гудинова, А.Исмаганбетова, С.Вартанян, К.Мунтяну, Б.Елжан, С.Каскевич, М.Матвеева, А.Нұрлан. Ұстаздар, ата-аналар мен оқушылар сазды ән айтып, би билеп, театрландырылған көрініс көрсетіп, өнерлерін ортаға салды.


Сабина СЕРТАЙ,
«Сәлем» жас тілшілер
үйірмесінің мүшесі,
Арқалық қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.