Тәуелсіздіктің еркін ұрпақтары

Выпуск - №49(496)   :   25.12.2021
355

Биыл Тәуелсіздігіміздің 30 жылдығы. Мерейлі датаға орай ел көлемінде егемендікті ұлықтаған шаралар ұйымдастырылуда. Қостанай қаласындағы Ы.Алтынсарин атындағы мамандандырылған мектеп-интернаттың қабырғасында да игілікті шара жалғасын тапты.

Бұл жолы ұлт ұстазы Ыбырай Алтынсариннің есімін иеленген білім ордасының оқушылары өңіріміздің мақтаныштары, халықаралық байқаулардың жүлдегерлері Абылай Мауданов, Жандос Жүсіпбек, Айжан Санаймен әдеби-тағылымдық кездесуге қатысты. «Азат елдің арманы асқақ жастары!» тақырыбындағы тағылымды жиын барысында өскелең ұрпақ пен жас буын арасында сұрақ-жауап форматындағы әңгіме өрбіді. Мектеп оқушылары қонақтарға өздерін қызықтырған сұрақтарын қойып, оған тұшымды жауаптарын да ала білді.


Кездесу барысында оқушыларға да сөз беріліп, олар Тәуелсіздікке арнап жазған өлең жолдарын тебірене оқыды. Іс-шараның ұйымдастырушысы Салтанат Өтелбаеваның айтуынша, бұл кездесуді өткізудегі басты мақсат – жастарға егемендіктің қадір-қасиетін ұғындыру арқылы болашақтың қандай болмағы өздеріне байланысты екендігін жеткізу. Білім ордасындағы жас ақындар үйірмесінің жетекшісі Салтанат Амантайқызы қазіргі зайырлы қоғамда адамның рухани байлығы, ішкі жан дүниесінің кемелдігі бізге аса қажет екендігін айтады.


Іс-шара барысында Абылай Мауданов пен Жандос Жүсіпбек Тәуелсіздікке, туған жерге қатысты өлең жолдарын оқып, жүргізушінің «Қазіргі заманның жастары қандай болуы керек?» деген сұрағына қатысты ой өрбітсе, облыстық филармонияның әншісі Айжан Санай домбырамен әуелете ән шырқап, кештің шырайын келтірді. Қонақтар өз сөзінде жиналған жастарға ақыл-кеңестерін де айтып өтті.


Жамал ШАУКЕН

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».