Халық мәдениетінің коды

Выпуск - №35(583)   :   19.09.2023
601

Қостанай қаласындағы «Строительный» кітапхана-филиалының қызметкерлері №28 мектеп-гимназиясының 5 «Б» сыныбының кадеттеріне арнап «Тіл – халық мәдениетінің коды» атты іс-шара өткізді.

Кітапханашы іс-шара барысында 1989 жылы қабылданған Қазақстан Республикасындағы «Тіл туралы» Заңының тарихымен таныстырды. Елімізде қазақ тілі – мемлекеттік тіл болып танылса, орыс тілі – ұлтаралық қарым-қатынас тілі саналады. Мәселен, биылғы 2023 жыл ТМД елдерінде ұлтаралық қатынас тілі ретінде орыс тілі жылы болып жарияланғаны белгілі. Әңгімелесу аясында балаларды заңның талаптарымен таныстырып қана қоймай, әрбір тілдің олардың өміріндегі рөлі қандай екенін сұрап-білдік.

Балалар «Қарым-қатынас тілін біл» виктоинасына, жұмбақ сайысына белсенді қатысты. Сондай-ақ өткізілген «Қызықты ұйқастар» ойыны балалардың қазақ және орыс тілдерін қандай деңгейде меңгергенін көрсетті. Ал «Тіл құдіреті» атты кітап көрмесіне: тілашар, сөздіктер, тіл танымына арналған әдебиеттер қойылды. Ұйымдастырылған ойындарға қатыса отырып, жас жеткіншектер Қазақстан атты бір шаңырақ астында түрлі этнос өкілдерінің өмір сүріп жатқанын және де бұл достық атмосфераның тілге деген құрметпен тікелей байланысты екенін түсініп, өз білімдерімен көрсете білді.


Сандуғаш ОМАРОВА,
«Строительный» к/ф
кітапханашысы,
Қостанай қаласы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».