Халықаралық деңгейде үздік

Выпуск - №48(495)   :   12.12.2021
285

Үстіміздегі жылдың қараша айында Өскемен қаласында жалпы білім беретін пәндер бойынша оқушылардың халықаралық ғылыми жобалар байқауына Науырзым ауданындағы Докучаев жалпы білім беретін мектебінің 8-сынып оқушысы Данара Валиева қатысты.

Ол «Ыбырай атамның шығармаларының тәрбиелік мәні» атты жобасын ұсынып, халықаралық ғылыми жоба өткізу нәтижесінде Ыбырай Алтынсарин шығармаларын дәріптеп, насихаттай білді және өте жақсы деген бағамен қорғап шықты. Аталмыш халықаралық деңгейдегі байқауға Қазақстан, Ресей, Қырғыстан елдерінің білім алушылары өз жұмыстарын ұстынғанын атап өткен жөн.

«Ingenious Project-2021» халықаралық ғылыми жобалар байқауына жолдама бойынша 102 жұмыс келіп түсті, алайда конкурс комиссиясы барлық жұмыстарды қарап шыққаннан кейін, 75 жұмысты үздік деп анықтады. Үздік деп танылған 75 жұмыстың біреуі Данараның қанжығасына байланды. Докучаев жалпы білім беретін мектебінің 8-сынып оқушысы Данара Валиева І орын иегері атанды. Ұлт ұстазы салған сара жол, ұстаздықты жүрек қалауымен таңдаған жастарымыз барда, жалғасын таба бермек.


Люба ОРАЗОВА,
Докучаев ЖББМ
қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі,
Алтынсарин ауданы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».