Халықаралық деңгейде үздік

Выпуск - №48(495)   :   12.12.2021
130

Үстіміздегі жылдың қараша айында Өскемен қаласында жалпы білім беретін пәндер бойынша оқушылардың халықаралық ғылыми жобалар байқауына Науырзым ауданындағы Докучаев жалпы білім беретін мектебінің 8-сынып оқушысы Данара Валиева қатысты.

Ол «Ыбырай атамның шығармаларының тәрбиелік мәні» атты жобасын ұсынып, халықаралық ғылыми жоба өткізу нәтижесінде Ыбырай Алтынсарин шығармаларын дәріптеп, насихаттай білді және өте жақсы деген бағамен қорғап шықты. Аталмыш халықаралық деңгейдегі байқауға Қазақстан, Ресей, Қырғыстан елдерінің білім алушылары өз жұмыстарын ұстынғанын атап өткен жөн.

«Ingenious Project-2021» халықаралық ғылыми жобалар байқауына жолдама бойынша 102 жұмыс келіп түсті, алайда конкурс комиссиясы барлық жұмыстарды қарап шыққаннан кейін, 75 жұмысты үздік деп анықтады. Үздік деп танылған 75 жұмыстың біреуі Данараның қанжығасына байланды. Докучаев жалпы білім беретін мектебінің 8-сынып оқушысы Данара Валиева І орын иегері атанды. Ұлт ұстазы салған сара жол, ұстаздықты жүрек қалауымен таңдаған жастарымыз барда, жалғасын таба бермек.


Люба ОРАЗОВА,
Докучаев ЖББМ
қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі,
Алтынсарин ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.