Халықаралық сайыстан олжамен

Выпуск - №48(394)   :   16.12.2019
194

Амангелді ауданына қарасты Б.Қолдасбаев атындағы мектептің 2-4 сынып оқушылары халықаралық «ПОНИ» балалар зияткерлік сайысына қатысып, жүлделі орындармен оралды.

«Еліміздің ертеңі – бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздардың қолында», – деп Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев айтқандай, жас ұрпақтың жетілуі үшін бүгінде жан-жақты мүмкіндіктер жасалған. Осы тұста, біздің мектеп оқушыларының білім деңгейін тексеру мақсатында 2-4 сынып арасынан 75 оқушы халықаралық «ПОНИ» (Пайымда! Ойлан! Нәтижеле! Иегері!) зияткерлік сайысына қатысты. Оның біреуі аудан ішінде жеңімпаз медалінің иегері атанса, қалған 19-ы жүлделі орындармен марапатталып, сынып жетекшілері арнайы Қазақстан-Ресей ұйымдастыру комитетінің Алғыс хатымен марапатталды. Білім сайысының жеңімпаз медаль иегері – орыс тілінде білім алатын 2-сынып оқушымыз Жанель Айдарбекова (сынып жетекшісі – Нұргүл Әбдікова).

Жүлдері орын иегерлерін де атап өтсем, 2-сынып оқушылары – Іңкәр Бектепберген, Жансая Берікқызы, Асыл Әділханова, Аружан Самат, Әбілқайыр Мағауия, Арман Кенжеболатұлы, Ақылбек Қазыкен, Жанарыс Аманкелдин, Нұрдәулет Серіков, Сыздық Нұрайым, Айгерім Әуелбек. 3-сынып оқушылары – Жансая Жұмағали, Айзере Жұматова, Айару Қуандық, Жанбота Исақызы, Даниал Мирам және 4-сынып оқушылары – Бейбарыс Сәлім, Ботакөз Ғабитқызы, Әсел Әділбекқызы. Бұндай халықаралық білім додаларына қатысу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыруға өзіндік үлес қосамыз, Одан бөлек, оқушылар тапсырмаларды орындауда бірлесіп нәтижеге жетуге үйренеді.


Жадыра ОСПАНОВА,
Б.Қолдасбаев ат. ЖББОМ
директордың бастауыш
оқу ісінің орынбасары,
Амангелді ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.