Ұлт ұстазының ұлы мұрасы

Выпуск - №46(493)   :   26.11.2021
239

Федоров ауданына қарасты Абай атындағы жалпы білім беретін мектепте ұлт ұстазы, қазақтың тұңғыш ағартушысы Ыбырай Алтынсариннің 180 жылдық мерейтойына арналған «Кел, балалар оқылық!» атты мәнерлеп оқу сайысы өткізілді.

Мектеп оқушыларының қатысуымен өткен мәнерлеп оқу сайысы қазақ халқына білімнің сарқылмас қазынасын қалдырған ағартушының еңбектерін насихаттау мақсатын көздеді. Ы.Алтынсариннің өлең-жырларын ақтаруға мектептің бастауыш сынып оқушыларынан бастап жоғары сынып оқушылары да белсенді қатысты. Байқаудың ашылуында қазақ тілі мен әдебиеті бірлестігінің жетекшісі Гүлзира Калиева оқушыларға жылы лебізін білдіріп, сәттілік тілеп, құттықтау сөзін арнады. Мектепішілік мәнерлеп оқу сайысына жалпы саны 30-дан астам оқушы қатысты. Олар Ыбырай атамыздың өлеңдерін барынша мәнерлеп оқып, көрермендер мен әділ қазылар алқасының жүрегіне жеткізуге тырысып бақты.

Оқушыларды сайысқа дайындау барысында мектебіміздің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдері үлкен еңбек сіңірді. Бұл тұста Г.Калиева, Ұ.Мырзалиева, А.Аканова, Ж.Абайтова, Б.Нуржанова, К.Бейбітқызы, Г.Ануарбекова, Д.Валееваны атап өтсек ләзім. Мектепішілік байқауға оқушыларды саны жағынан ғана емес, сапалылық тұрғысынан дайындаған ұстаздардың еңбегі оқушылардың өлеңді мәнерлеп, ырғаққа салып оқығандарынан-ақ көрініп тұрды.

Байқау қорытындысы бойынша қатысушылар 1, 2, 3-жүлделі орындарға ие болып, мақтау қағаздарымен марапатталды. «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» демекші, 8 «А» сынып оқушысы Гюнай Гулиева, 6 «В» сынып оқушысы Карина Мартынюк, 5 «А» сынып оқушысы Павел Ничай, 5 «А» сынып оқушысы Дарья Дудко, 4 «В» сынып оқушысы Дайана Умиртаева, 3 «Б» сынып оқушысы Микаэль Мамсуров және 5 «А» сынып оқушысы Полина Зыкова байқауда топ жарды.

Ыбырай мұрасын насихаттаған байқау көздеген мақсатына жетті. Әділ қазылар алқасы да оқушылардың өнеріне ерекше баға беріп өткенін де айтып өткен жөн. Бұлақ суындай мөлдір, тұла бойға ерекше сезім сыйлайтын Ыбырай атамыздың өлеңдері жас ұрпақтың бойына білім нәрін себуге себепкер болды. Ағартушы мұрасы мектеп қабырғасында мәңгі жаңғырмақ.


Асылхан СЕЙДАХМЕТОВ,
Абай атындағы ЖББМ
қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі,
Федоров ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4