Ұлттық мұра – ұрпаққа аманат

Выпуск - №6 (453)   :   10.02.2021
883

Қостанай ауданының білім бөлімі «Рухани жаңғыру» бағдарламасының «Дәстүр мен ғұрып» арнайы жобасын жүзеге асыру жоспарына сәйкес, ауданның барлық білім беру мекемелерін аптаның әр жұмасында қазақтың ұлттық киімі күнін өткізу туралы бастаманы таратқан еді.

«Рухани жаңғыру» бағдарламасының «Дәстүр мен ғұрып» арнайы жобасынның жүзеге асуы – рухани мұрамызды түгендеп, жаңғыртып, озығын саралаудың бірден бір жолы. Аудандық білім бөлімі патриотизм идеясы жақын және халық тарихын қымбат көретін барлық білім ордаларын бұл күні күнделікті киім ретінде ұлттық киімді, оның жекелеген детальдарын немесе этноаксессуарларын қолдануға шақырды. Аталған игі бастаманы Қостанай ауданына қарасты Мичурин жалпы білім беретін мектебінің ұжымы қуана қабылдады.
Ұлттық киімді ұлықтайтын мұндай күнде мектеп басшысынан бастап, барлық мұғалімдер мен оқушылар қазақтың ұлттық киімін киіп, ұлттық нақыштағы әшекейлерді тақты. Өскелең ұрпақты ұлтжандылыққа, Отансүйгіштікке тәрбиелейтін бұл күні мектеп әкімшілігі арнайы бейнеролик түсіріп, келесі апталарға ұлттық киімді насихаттайтын іс-шаралар кешенін дайындады. Алдағы уақытта Ұлттық киімдер күні дәстүрлі түрде акциялар, байқаулар және басқа да игі шаралар аясында жалғасын таппақ.



Рухани құндылықтардың ұрпақтан-ұрпаққа ауысып, сабақтасуы мәңгілік ел болудың негізгі өзегі. Сондықтан, ұлттық бірегейлікті сақтау жолында дәстүр мен ғұрпымызды, ұлттық асханамыз бен тағамдарымызды жүйелі жаңғырту басты парызымыз. Әсіресе, ақпарат пен сан түрлі мәдениет тоғысқан жаһандану заманында ұлттық код пен рухты бекем ұстайтын салт-дәстүр мен әдет-ғұрып.

Қазақ салт-дәстүр, әдет-ғұрыпқа, ұлттық ас мәзіріне бай халық және әрбір ұлттық дәстүрдің тәрбиелік мәні мен маңызы терең. Ұлтымыздың салт-дәстүрлері ұрпақты ілім мен білімге, елжандылыққа, ізгілікке, бауырмалдық пен өнегеге шақыруымен құнды. Сондықтан, арнайы жоба аясында қазақ халқының дәстүрлері мен ғұрыптарын кеңінен дәріптеп, ұмыт болғанын жаңғыртып, заман көшіне сай ұлықтап, өскелең ұрпақты сол арқылы тәрбиелеу жолға қойылу керек. Бұл тұста ұлттық киімдердің құндылығын арттырудың да өзектілігі жоғары.

Ерасыл ҚАЗЫБАЕВ
Мичурин ЖББМ директордың
тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары,
Қостанай ауданы

 

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.