Ұшқыр ойдың алаңы

Выпуск - №37 (484)   :   24.09.2021
451

ҚР Білім және ғылым министрлiгi елімізде «Ұшқыр ой алаңы» оқушылардың мәдени-білім беру жалпыұлттық дебаттық қозғалысының жобасын әзірлеп, республика көлемінде іске асыру тетіктерін қолға алуда.

Қазақстанда дебаттық қозғалысты алғаш рет Сорос-Қазақстан қоры 1996-2004 жылдары «Дебаттар» бағдарламасын жүзеге асыру арқылы дамыта бастаған-тын. Пікірсайыс алаңдарының жұмысын одан әрі жандандыру мақсатында қолға аланып отырған «Ұшқыр ой алаңы» жобасы үздік шетел және отандық тәжірибе негізінде құрылған және республикадағы дебаттық қозғалыстың мүмкіндіктерін кеңейту арқылы өскелең ұрпақтың әлеуметтенуі мен өзін-өзі дамытуының негізгі міндеттерін шешуге бағдарланған.

Білім алушылардың шешендік сөз өнері дағдыларын, позитивті, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру, өзекті мәселелерді көпшілік алдында талқылау мәдениетін, құрылымдық сұхбат пен пікірталасты жүргізу мәдениетін дамыту мақсатында жүзеге асырылатын дебат клубтары облыстың барлық аудандарында ақпан-наурыз айларынан бастап құрылып, өз қызметін жалғастыруда. Амангелді ауданында жалпы білім беретін мектептер бойынша – 17, «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығы бойынша 1 дебат клубы құрылып, жұмысын жүргізуде. Қазіргі уақытта клуб құрамына аудан көлемінде 246 оқушы қабылданып отыр.

Дебат клубы жұмысының негізгі нысаны – дебаттық турнирлер ұйымдастыру және өткізу. Турнирлер мектепішілік, аудандық, облыстық және республикалық кезеңде ұйымдастырылып келеді. Жыл ішінде «Ұшқыр ой алаңы» жобасы бойынша мектепішілік кезеңде төрт рет, ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдығы аясында аудандық екі дебат турнирі, облыстық кезеңде турнир екі мәрте өтті. Амантоғай жалпы білім беретін мектебіндегі «Ділмар» клубының жетекшісі Алмас Сарбозовтың жетекшілігімен облыстық кезеңге қатысқан оқушылар жүлделі І орынға ие болып, жоғары деңгейден көріне білгенін атап өтуге болады.

Жалпы пікірталас алаңдарының оқушылар үшін берер тәлімі орасан. Себебі ол жастардың шешендік сөйлеу дағдыларын дамытып, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін шыңдауға ықпал етеді. Ұшқыр ой алаңы жас ұрпақтың ұшқыр ой әлемін дамыта берсін деп тілейміз.


Әнет ЖҰМАБЕК,
«Шұғыла» БЖШО
көркемдік жетекшісі,
Амангелді ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.