Ұшқыр ойдың алаңы

Выпуск - №37 (484)   :   24.09.2021
851

ҚР Білім және ғылым министрлiгi елімізде «Ұшқыр ой алаңы» оқушылардың мәдени-білім беру жалпыұлттық дебаттық қозғалысының жобасын әзірлеп, республика көлемінде іске асыру тетіктерін қолға алуда.

Қазақстанда дебаттық қозғалысты алғаш рет Сорос-Қазақстан қоры 1996-2004 жылдары «Дебаттар» бағдарламасын жүзеге асыру арқылы дамыта бастаған-тын. Пікірсайыс алаңдарының жұмысын одан әрі жандандыру мақсатында қолға аланып отырған «Ұшқыр ой алаңы» жобасы үздік шетел және отандық тәжірибе негізінде құрылған және республикадағы дебаттық қозғалыстың мүмкіндіктерін кеңейту арқылы өскелең ұрпақтың әлеуметтенуі мен өзін-өзі дамытуының негізгі міндеттерін шешуге бағдарланған.

Білім алушылардың шешендік сөз өнері дағдыларын, позитивті, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру, өзекті мәселелерді көпшілік алдында талқылау мәдениетін, құрылымдық сұхбат пен пікірталасты жүргізу мәдениетін дамыту мақсатында жүзеге асырылатын дебат клубтары облыстың барлық аудандарында ақпан-наурыз айларынан бастап құрылып, өз қызметін жалғастыруда. Амангелді ауданында жалпы білім беретін мектептер бойынша – 17, «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығы бойынша 1 дебат клубы құрылып, жұмысын жүргізуде. Қазіргі уақытта клуб құрамына аудан көлемінде 246 оқушы қабылданып отыр.

Дебат клубы жұмысының негізгі нысаны – дебаттық турнирлер ұйымдастыру және өткізу. Турнирлер мектепішілік, аудандық, облыстық және республикалық кезеңде ұйымдастырылып келеді. Жыл ішінде «Ұшқыр ой алаңы» жобасы бойынша мектепішілік кезеңде төрт рет, ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдығы аясында аудандық екі дебат турнирі, облыстық кезеңде турнир екі мәрте өтті. Амантоғай жалпы білім беретін мектебіндегі «Ділмар» клубының жетекшісі Алмас Сарбозовтың жетекшілігімен облыстық кезеңге қатысқан оқушылар жүлделі І орынға ие болып, жоғары деңгейден көріне білгенін атап өтуге болады.

Жалпы пікірталас алаңдарының оқушылар үшін берер тәлімі орасан. Себебі ол жастардың шешендік сөйлеу дағдыларын дамытып, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін шыңдауға ықпал етеді. Ұшқыр ой алаңы жас ұрпақтың ұшқыр ой әлемін дамыта берсін деп тілейміз.


Әнет ЖҰМАБЕК,
«Шұғыла» БЖШО
көркемдік жетекшісі,
Амангелді ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4