Половников орта мектебінде мұғалімдер және мектеп оқушылары арасында «Рухани жаңғыру» бағдарламасының «Дәстүр және ғұрып» арнайы жобасы аясында «Тоғызқұмалақ» ұлттық ойынынан сайыс өтті.

Қостанай ауданына қарасты Половников орта мектебінде халқымыздың ұлттық ойындарын қастерлеу және жаңғырту мақсатында тоғызқұмалақ үйірмесі ашылып, 2019-2020 оқу жылынан бастап жүмыс істеп келеді. Үстіміздегі жылы да үйірме қыркүйектің 16-сынан жұмысын бастады. Тәрбиеленушілердің ұлттық ойынымызға деген қызығушылықтары жоғары. Оны сөндірмей, одан әрі дамыту мақсатында аптасына екі мәрте төрт сағатқа үйірме жұмысын жалғастырып тұрады.
Мектеп мұғалімдері мен оқушылары қатысқан сайыс қызықты және тартысты өтті. Оны дене шынықтыру пәнінің мұғалімі ретінде мектеп әкімшілігінің қолдауымен ұйымдастырдым. Мектеп спорт залында өткізілген жарысты мектеп директоры Айгүл Абдығалиева алғы сөзімен ашып, жарыс қатысушыларына сәттілік тіледі. Артынша проектордың көмегімен бейнематериал көрсетіліп, тоғызқұмалақ ойынының шығу тарихы таныстырылды.
Жарысқа қатысып, орын алған ойыншылар мақтау қағазы және Алғыс хаттармен марапатталды. Осындай сайыстар мектебімізде және аудан көлемінде көбірек өткізіліп тұрса, ұлттық ойындарға деген қызығушылық одан сайын арта түспек.
Зульфикар ХУЖАЕВ,
Половников ОМ дене
шынықтыру мұғалімі,
Қостанай ауданы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».