«Зерде»: шәкірттеріміз республикалық кезеңде

Выпуск - №45(593)   :   07.12.2023
371

Қараша айының 10-ында, ҚР Оқу-ағарту министрлігінің «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық opталығының ұйымдастыруымен, 2-7 сынып оқушылары арасында «Зерде» республикалық зерттеу жобалары байқауының облыстық кезеңі өтті. 

Бұл байқау балалардың зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту, кіші және орта жастағы мектеп оқушыларының интеллектуалдық-шығармашылық әлеуетін ынталандыру мақсатында қолға алынған. Осы байқаудың облыстық кезеңінде Амангелді ауданындағы Амангелді ЖББ мектебінен 2 оқушы қатысты. Олар: 4-сынып оқушысы Аяулым Арғынғазы, жетекшісі – Қарлығаш Ауезбекова және 7-сынып оқушысы Аруна Дауитбаева, жетекшісі – Бақыткүл Уатқанова.

Осы байқауға қатысқан оқушыларымыз облыстық кезеңде тың тақырыптағы ғылыми зерттеу жоба жұмыстарын жоғары деңгейде қорғап, Бас жүлдені иеленіп, «Зерде» республикалық зерттеу жобалары байқауының республикалық кезеңіне жолдама алды. Облыстық деңгейде осындай үлкен жетістікке жете білген шәкірттеріміз бен олардың жетекшілерін ұжым атынан шын жүректен құттықтаймыз! Ұстаз еңбегі шәкірт шығармашылығымен еселене берсін!


Камшат АБДИКОВА,
Амангелді ЖББМ
директордың ғылыми-
әдістемелік жұмыстар
жөніндегі орынбасары

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».