Жаңа оқу жылы басталды

Выпуск - №35 (431)   :   04.09.2020
141

ҚР Білім жəне ғылым министрлігінің ұсынысына сәйкес Білім күні оқушылардың барлығына дерлік қашықтан ұйымдастырылды. Мичурин орта мектебінде 1-сынып оқушыларының қатысуымен мереке санитарлық талаптарды қатаң сақтау арқылы өтті.

Биылғы жағдай өзгеше. Елімізде орын алған жағдайға байланысты жылдағыдай мектеп алды оқушыға толы болмады. Тек 1-сынып оқушылары мен олардың ата-аналары және мектептің жаны – педагогтері. Жоғарыда атап өткеніміздей, қауіпсіздік мәселесі әркез бақылауда болды. Бекітілген арақашықтық сақталды, мерекелік шараға қатысқандардың барлығы да қатаң түрде медициналық маска тағып, кіреберісте антисептикті қолданып барып, мектеп табалдырығын аттады. Әлбетте бұл шаралар оқушылардың денінің саулығын қамтамасыз ету мақсатында атқарылып жатқаны белгілі. Бастысы, ел болашағы – жастарымыздың басының амандығы, денінің саулығы қажет.



Мерекелік жиыннан бөлек, биыл мерейтойлары аталып жатқан ақын Абай Құнанбаев пен ойшыл Əбу Насыр әл-Фарабидің тарихи оқиғаларымен байланысты сынып сағаттары өткізілді. Мектеп директоры құттықтау сөзінде балаларға, мұғалімдерге және ата-аналарға жылы лебізін білдірді. Бұл күні мектебіміздің есігі айқара ашылып, білім нəрімен сусындауға келген балаларымызды құшақ жая қарсы алды.

Қазіргі уақытта мектебіміз қашықтан және кезекші бастауыш сыныптарымен санитарлық эпидемиологиялық талаптарға сəйкес міндетті түрде арнайы құралдармен дезифекциялау арқылы жұмысын бастап кетті. Жас ұрпақты тәрбиелеу жолында мұғалімдер мен ата-аналар бірлескен қажырлы әрі өлшеусіз еңбектері əркез жемісті бола берсін.

Айжан ЖАБАЕВА,
Мичурин ОМ директордың
тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары,
Қостанай ауданы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.