Жаңа жыл – жаңа мақсат

Выпуск - №49(597)   :   29.12.2023
486

Жаңа жыл қарсаңында С.Мәуленов атындағы гимназия қызметкерлері, ата-аналар комитеті және оқушылар жетім балалар мен ата-анасынын қамқорлығынсыз қалған балаларына арналған «Жанұя» отбасылық үлгідегі балалар ауылына барды.

Дәстүрге айналған ғажайып мереке биыл балалар үшін жаңалық пен жұмбаққа толы таңғажайып ертегілер мекеніне айналды. Жаңа жыл кешінде Аяз ата мен ақшақардан сыйлық алып, қуанышқа бөленген балалар ескі жылды шығарып салып, жаңа жылды қарсы алды. Сондай-ақ, ертегі кейіпкерлері сомдалған түрлі қойылымдарды тамашалап, әркім мүмкіндігінше өз өнерлерін де ортаға салды. Жөні де, орны да бөлек әрі сән-салтанатымен, жоғары көңіл-күймен өтетін аталмыш кеш балалардың жүрегінде мәңгі сақталатындай етіп өткізу – гимназияның әкімшілігіне де, мұғалімдер үшін де үлкен міндет әрі абыройлы шаруа.

Гимназияның ата-аналар комитетінің атынан барлық тәрбиеленушілерге тәтті сыйлықтар, торттар, жемістер мен оқу құралдары берілді. Өз кезегінде, тәрбиеленушілер мен балалар ауылының қызметкерлері Аяз ата мен ақшақардың қатысуымен сыйлықтар мен концерттік нөмірлерге өте риза болды. Балалардың көздеріндегі қуаныш осы іс-шараға атсалысқандардың ешқайсысын бей-жай қалдырмады. Шырша аясында балалар ерекше көңіл-күймен жаңа 2024 – жылға ерекше көңіл күймен қадам басты.

Жаңа жылдық шырша салтанаты оқушылар сарайының өнерпаздары әзірлеген қойылымымен басталды. Иә, ұжымымыздың қамқорлығы, жылы қарым-қатынасына бөленген балалар ұстаздар назарынан әрдайым тыс қалмайды. Олардың кіршіксіз бала көңілдерін бір сәтке болса да бөліп, қуанышқа бөленгенін көру, бір бақыт! Үлкен бірлікпен, ұйымшылдықпен ұйымдастырылған осындай игі шаралар, ізгі жұмыстар Жаңа жылда да жалғасын тауып, ұрпақ тәрбиелеу ісіне үлесімізді қоса берейік дегім келеді. 


Абылай АХМЕТЖАН,
С.Мәуленов атындағы
гимназия директорының
АКТ-жөніндегі орынбасары,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4