Жаңа жыл қарсаңында С.Мәуленов атындағы гимназия қызметкерлері, ата-аналар комитеті және оқушылар жетім балалар мен ата-анасынын қамқорлығынсыз қалған балаларына арналған «Жанұя» отбасылық үлгідегі балалар ауылына барды.
Дәстүрге айналған ғажайып мереке биыл балалар үшін жаңалық пен жұмбаққа толы таңғажайып ертегілер мекеніне айналды. Жаңа жыл кешінде Аяз ата мен ақшақардан сыйлық алып, қуанышқа бөленген балалар ескі жылды шығарып салып, жаңа жылды қарсы алды. Сондай-ақ, ертегі кейіпкерлері сомдалған түрлі қойылымдарды тамашалап, әркім мүмкіндігінше өз өнерлерін де ортаға салды. Жөні де, орны да бөлек әрі сән-салтанатымен, жоғары көңіл-күймен өтетін аталмыш кеш балалардың жүрегінде мәңгі сақталатындай етіп өткізу – гимназияның әкімшілігіне де, мұғалімдер үшін де үлкен міндет әрі абыройлы шаруа.
Гимназияның ата-аналар комитетінің атынан барлық тәрбиеленушілерге тәтті сыйлықтар, торттар, жемістер мен оқу құралдары берілді. Өз кезегінде, тәрбиеленушілер мен балалар ауылының қызметкерлері Аяз ата мен ақшақардың қатысуымен сыйлықтар мен концерттік нөмірлерге өте риза болды. Балалардың көздеріндегі қуаныш осы іс-шараға атсалысқандардың ешқайсысын бей-жай қалдырмады. Шырша аясында балалар ерекше көңіл-күймен жаңа 2024 – жылға ерекше көңіл күймен қадам басты.
Жаңа жылдық шырша салтанаты оқушылар сарайының өнерпаздары әзірлеген қойылымымен басталды. Иә, ұжымымыздың қамқорлығы, жылы қарым-қатынасына бөленген балалар ұстаздар назарынан әрдайым тыс қалмайды. Олардың кіршіксіз бала көңілдерін бір сәтке болса да бөліп, қуанышқа бөленгенін көру, бір бақыт! Үлкен бірлікпен, ұйымшылдықпен ұйымдастырылған осындай игі шаралар, ізгі жұмыстар Жаңа жылда да жалғасын тауып, ұрпақ тәрбиелеу ісіне үлесімізді қоса берейік дегім келеді.
Абылай АХМЕТЖАН,
С.Мәуленов атындағы
гимназия директорының
АКТ-жөніндегі орынбасары,
Қостанай қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.