Дм.Карбышев атындағы №14 мектептің қазақ тілі мен әдебиеті бірлестігі мұғалімдерінің ұйымдастыруымен «Жаңартылған білім беру аясында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру» тақырыбында қалалық семинар өткізілді.
Білім көшін ілгері жылжытып келе жатқан мұғалімдердің басты міндеті – оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру. Осы бағыттағы жұмыстарымен тәжірибе алмасуы мақсатында ұйымдастырылған семинарға Рудный қаласындағы №7, №13, №15, №18, №19 білім ошақтарының ұстаздары қатысты. Семинар қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың функционалдық сауттылығын арттырудың жолдарын көрсету, сонымен қатар мектепте алған білімдерін әлеуметтік-қоғамдық ортада пайдалана білуге жағдай жасауды көздеді.
Семинар барысында Мусаева Айгерім Нуржанова «Функционалдық сауаттылық – сапалы білім берудің кепілі» атты шебер-сынып коучын өткізді. Қазақ тілі сабағынан Кулжанова Шамшира Мусабековна тәжірибесімен бөлісті. Қазақ әдебиеті пәнінен Сатыбалдиева Лариса Данияровна функционалдық сауаттылықты арттырудың әдістерін өзінің ашық сабағында тиімді көрсете алды. Кейінгі қауымға өнеге-өсиеттерін қанатты қалам арқылы қалдыра білген зерделі ақын, жазушыларымыздың бірі әрі бірегейі Мұқағали Мақатаевқа арналған «Мұқағали – поэзия тұлпары» тақырыбындағы әдеби-сазды кеш К.Каримова екеуіміздің ұйымдастыруымызбен жалғасын тапты.
Семинардың қорытынды сөз кезегі келген қонақтардың еншісінде болды. Әр қатысушы семинардан алған әсерлерімен бөлісіп, әдіс-тәсілдер қоржындарын тәжірибе барысында қолдануға тиімді жаңашыл дүниелермен толықтырғанын жеткізді.
Баян ОМИРЖАНОВА,
Дм.Карбышев атындағы
№14 ЖББМ қазақ тілі мен
әдебиеті пәнінің мұғалімі,
Рудный қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.