Дм.Карбышев атындағы №14 мектептің қазақ тілі мен әдебиеті бірлестігі мұғалімдерінің ұйымдастыруымен «Жаңартылған білім беру аясында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру» тақырыбында қалалық семинар өткізілді.

Білім көшін ілгері жылжытып келе жатқан мұғалімдердің басты міндеті – оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру. Осы бағыттағы жұмыстарымен тәжірибе алмасуы мақсатында ұйымдастырылған семинарға Рудный қаласындағы №7, №13, №15, №18, №19 білім ошақтарының ұстаздары қатысты. Семинар қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың функционалдық сауттылығын арттырудың жолдарын көрсету, сонымен қатар мектепте алған білімдерін әлеуметтік-қоғамдық ортада пайдалана білуге жағдай жасауды көздеді.
Семинар барысында Мусаева Айгерім Нуржанова «Функционалдық сауаттылық – сапалы білім берудің кепілі» атты шебер-сынып коучын өткізді. Қазақ тілі сабағынан Кулжанова Шамшира Мусабековна тәжірибесімен бөлісті. Қазақ әдебиеті пәнінен Сатыбалдиева Лариса Данияровна функционалдық сауаттылықты арттырудың әдістерін өзінің ашық сабағында тиімді көрсете алды. Кейінгі қауымға өнеге-өсиеттерін қанатты қалам арқылы қалдыра білген зерделі ақын, жазушыларымыздың бірі әрі бірегейі Мұқағали Мақатаевқа арналған «Мұқағали – поэзия тұлпары» тақырыбындағы әдеби-сазды кеш К.Каримова екеуіміздің ұйымдастыруымызбен жалғасын тапты.

Семинардың қорытынды сөз кезегі келген қонақтардың еншісінде болды. Әр қатысушы семинардан алған әсерлерімен бөлісіп, әдіс-тәсілдер қоржындарын тәжірибе барысында қолдануға тиімді жаңашыл дүниелермен толықтырғанын жеткізді.
Баян ОМИРЖАНОВА,
Дм.Карбышев атындағы
№14 ЖББМ қазақ тілі мен
әдебиеті пәнінің мұғалімі,
Рудный қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».