Жақсылық жасауға асығайық

Выпуск - №14 (410)   :   03.04.2020
277

ҚР Білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен дәстүрлі түрде қолға алынған «Қазақстан – мейірімділік мекені» республикалық балалар бастамасы №1 Ұзынкөл орта мектебінде де қолдау тапты.

Бастаманың басым міндеттері – мектеп жасындағы балаларды отансүйгіштікке, мейірімділікке тәрбиелей отырып, тұрмысы қолайсыз отбасыларға материалдық көмек көрсетуге бағытталған қайырымдылық қызметпен айналысуға тарту. Ең әуелі мектебімізде бірнеше ай көлемінде өтетін игі бастаманың арнайы жоспары құрылып, қатысушыларды ақпараттандыру мақсатында өту барысын айшықтайтын қабырға стенді жасалды. Мектебімізде 2-16-60 сенім телефоны үнемі жұмыс істейді. Бұл бастама барысында «Үмітпен болашаққа» атты мектебіміздің еріктілер жасағы аз қамтылған отбасыларға көмек көрсету үшін мемлекеттік органдардың, бизнес құрылымдардың өкілдерін, меценаттар мен демеушілер, жеке шағын серіктестіктерге, жеке серіктестіктерге барып, акцияға қатысуға шақырды.

Әсіресе жуырда өткен мектепішілік «Жүректен – жүрекке» қайырымдылық жәрмеңкесі дүйім жұртты таң қалдырды. Аталмыш жәрмеңкеге 1-11 сынып оқушылары, мектеп әкімшілігі мен ұстаздар қауымы белсенді қатысып, 207-кабинетте ашылған «Жақсылық жаса!» пунктісінде отбасыларға көмек ретінде киім-кешектер таратты. Сонымен қатар мектебіміздің еріктілер тобы аудан орталығында орналасқан ескерткіш маңын қардан тазалап, белсенділіктерін сөзбен емес, іспен дәлелдеді. Осындай жұмыстардың арқасында жас ұрпақ мейірімді, жомарт және адал болуға үйренбек. Жақсылық жасауға асығайық, ағайын!


Ажар СЕЙТҚАНОВА,
№1 Ұзынкөл ОМ
директорының тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Ұзынкөл ауданы

Реклама

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать. 

"К педагогическому делу надо призывать, как к делу морскому, медицинскому или тому подобным, не тех, которые стремятся только обеспечить свою жизнь, а тех, которые чувствуют к этому делу и к науке сознательное призвание и предчувствуют в нём своё удовлетворение, понимая общую народную надобность".