Жаратылыстану пәндеріне саяхат

Выпуск - №7(504)   :   18.02.2022
382

Дм.Карбышев атындағы №14 жалпы білім беретін мектебінде жаратылыстану ғылымдары апталығы өтті. Оқу форматы аралас болғандықтан, қызыққа толы апталық аясында қашықтан және дәстүрлі форматта іс-шаралар ұйымдастырылды.

Атап айтатын болсақ, викториналық ойындар, 5-6 сыныптар үшін Google формасындағы тесттер, 7-сыныптар үшін Quizizz платформасында викториналық ойындар, сондай-ақ, яндекс платформасында карта жасау шебер-сыныбы өткізілді. Дәстүрлі форматында ӘБ биология пәнінің мұғалімі, Л.Мокрецова 11-сынып оқушылары үшін, «Своя игра» атты экология тақырыбына арналған сыныптан тыс іс-шара өткізді. Ең қызығы, 1-8 сынып оқушылары аралығында «Құстарға қамқор болайық!» атты экологиялық акциясы ұйымдастырылды.

Оқушылар ата-аналарымен бірге құстарға ұяшық жасады. Бұл жерде оқушылардың табиғат жанашыры екендігі көрінді. Сонымен қатар химия пәнінің мұғалімі М.Жайлыбаев 9-сынып оқушылары үшін «Күкірт қышқылы» атты ашық сабақ берді. Сабақ барысында оқушылар күкірттің алу жолдарымен таныс болды. Апталықтың соңғы күні жас мамандар биология пәнінің мұғалімі С.Байдильдина және география пәнінің мұғалімі А.Орманбек бірлесе отырып, «Биология-география әлеміне саяхат!» атты интеллектуалды ойынын өткізді. Ойынға 9 «Ә» сыныбы мен 10 «Ә» сынып оқушылары қатысты.

Ойынның мақсаты – оқушылардың танымдық құзыреттілігін және биология мен география пәніне деген қызығушылықтарын дамыту болды. Интеллектуалды ойын кезінде оқушылар өздеріне беймәлім мәліметтермен танысты. Ойын соңында үздік командалар марапатқа ие болды. Осындай апталықтар кезінде оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары арта түседі. Аралас форматта оқыса да, оқушылар интернет-ресурстарын, білім беру платформаларында жұмыс істей алады.


Сымбат БАЙДИЛЬДИНА,
Дм.Карбышев атындағы
№14 ЖББМ биология
пәнінің мұғалімі,
Рудный қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.