Ресейдің Ханты-Мансийск қаласында Халықаралық ғылыми физика олимпиадасы (ISPhO-2025) өз мәресіне жетті. Биылғы байқауға әлемнің 21 елінен келген қатысушылар арасында 5 жас қазақстандық елге он марапатпен оралды. Осылайша еліміздің құрамасы жалпыкомандалық есепте 1-орынды жеңіп алып, әлемдік көшбасшылар қатарына енді.
Олимпиада теориялық және эксперименттік екі негізгі кезеңнен тұрды. Әр қатысушы осы бағыттар бойынша жеке есепте бағаланды. Нәтижесінде күміс медаль иегерлері атанғандар қатарында Алматы қаласындағы «Мирас» мектебінің 11-сынып оқушысы Роман Черемнов, Қостанай облыстық «Білім-Инновация» лицейінің 10-сынып оқушысы Таир Әбдіқадыр, Астана қаласындағы РФММ-нің 11-сынып оқушысы Альтаир Ақанов және Алматы қаласындағы РФММ-нің 10-сынып оқушысы Илияс Қазымбек бар. Сонымен қатар Астана қаласындағы «NURORDA» мектеп-лицейінің 11-сынып оқушысы Даниэль Тюлюбаев қола медаль жеңіп алды.
Теориялық кезеңнің нәтижелері бойынша Роман Черемнов пен Илияс Қазымбек 1-дәрежелі дипломмен марапатталды. Ал Даниэль Тюлюбаев, Таир Әбдіқадыр және Альтаир Ақанов 2-дәрежелі дипломға ие болды. Жас физиктердің бұл үлкен жетістігі – оларды білім мен ғылымға жетелеп жүрген жетекшілері Самат Мақсутов (PhD докторы, CDU доценті) және Назарали Айтжанов (CDU магистрі) еңбегінің жемісі.
Қазақстандық оқушылардың бұл жеңісі – еліміздегі дарынды жастардың әлеуетін көрсетіп қана қоймай, ғылым мен білім саласының болашағына сенім ұялатады. Жас зияткерлер мен олардың білікті ұстаздарын жарқын жеңістерімен шын жүректен құттықтаймыз!
Жамал ШАУКЕН,
Суреттерді ұсынған:
ҚР Оқу-ағарту минстрлігінің
баспасөз қызметі
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».