Жас математиктер сайысы

Выпуск - №19(516)   :   12.05.2022
772

Мектептің 2-4 сынып оқушыларына арналған Республикалық «Бастау» математикалық турнирінің аудандық кезеңі өтті. Команда үш оқушыдан тұрды: 2-сынып, 3-сынып және 4-сыныптардан бір-бір оқушыдан қатысты.

Жас математиктер бақ сынасқан турнирде оқушылар байсалдылықпен күрделі тапсырмаларды орындады. Ең мықтылардың көшін бастау үшін Науырзым ауданынан 20-дан астам оқушы келіп, білімін ортаға салды. Байқау екі кезеңде өтті: «Әу, баста!» және «Математикалық бәйге». Қатысушылар білімдерін ғана емес, командада жұмыс істей алу қабілеттерін де көрсетуі қажет болды. Тапсырмалардың барлығы логикалық ойлауды анықтау мақсатында құрастырылған, сондықтан балалар өз көзқарастарын білдіріп, әділ қазылар алқасының алдында мәселені шешу жолдарын қорғады.

Нәтижесінде жеке сынақта Шолақсай ЖББ мектебі және Науырзым ЖББ мектебінің оқушылары көзге түсті. Балалар математикалық білімнің және сыни ойлаудың жоғары деңгейін, ынтымақтастық дағдыларын және командада жұмыс істей білу қабілеттерін көрсете отырып, барлық сынақтардан сүрінбей өтті. Турнир қорытындысы бойынша Шолақсай ЖББ мектебінің командасы І орын иеленіп, облыстық кезеңге жолдама алды. Ал командалар арасында турнир кубогына Шолақсай ЖББ мектебінің оқушылары ие болды.


Қанымкүл ВАЛИЕВА,
Науырзым ауданы
білім бөлімінің бастауыш
сынып әдіскері

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».