Абай негізгі орта мектебінде «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында математика пәнінен «Жас математик» атты сыныптан тыс танымдық іс-шара ұйымдастырылды. Оған 6–8-сынып оқушылары белсене қатысып, білім мен біліктіліктерін сынаққа салды.
Іс-шара оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту және үздік білім иесін анықтауды көздеді әрі мақсатына толықтай жетті деуге болады. Қатысушылар белсенділік танытып, тапсырмаларға үлкен жауапкершілікпен қарады. Жалпы бес кезеңнен тұрған сайыстың тапсырмалары ұлттық нақышта әзірленіп, оқушылардың зейіні мен шығармашылық қабілеттерін арттыруға бағытталды.
Тартысты өткен сайыс нәтижесінде І орынға 7 «А» сыныбының оқушысы Ансаған Амангелді, ІІ орынға 8 «А» сыныбының оқушысы Дильназ Ещанова, ал жүлделі ІІІ орынға Мансур Сахитдин ие болды. Мектеп ұжымы мен ұйымдастырушылар атынан жеңімпаздарды құттықтап, алдағы уақытта да білім додаларында биіктен көріне берулеріне тілектестік білдіреміз.
Ақмарал ЗАМАНХАН,
Абай негізгі орта мектебінің математика
пәнінің мұғалімі,
Қостанай ауданы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».