Жас зияткерге – Президент марапаты

Выпуск - №000(000)   :   15.08.2025
203

1


Қостанай қаласындағы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің 11-сынып оқушысы, халықаралық білім сайыстарының жеңімпазы Андрей ЕНБАХТОВ елорда төрінде Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Кемелұлы ТОҚАЕВТЫҢ қолынан арнайы марапат алды.

2


Ақордада өткен кездесуде Президент халықаралық пәндік олимпиадаларда ел намысын қорғап, жоғары нәтижеге қол жеткізген дарынды оқушылармен жүздесіп, олардың еңбегі мен табысын жоғары бағалады. Мемлекет басшысы білім мен ғылым жолында биік белестерді бағындыруда табандылық пен ынтаның маңызды рөл атқаратынын атап өтті.

3


Марапат иелерінің қатарында жуырда халықаралық география олимпиадасында (IGeO-2025) алтын медаль жеңіп алған Андрей Енбахтов та болды. Оның еңбексүйгіштігі, табандылығы мен мақсатқа ұмтылысы осы мәртебелі марапатқа жеткізді. Бұл жетістік – оның білімге деген адалдығының, ұстаздарының біліктілігінің және ата-анасының зор қолдауының нәтижесі.
Бұл маңызды кездесу – еліміздің жас зияткерлерін қолдау мен ынталандыруға ерекше назар аударылатынын тағы бір мәрте айғақтады. Мұндай құрмет жас буынға жаңа жетістіктерге ұмтылуға, үлкен мақсаттар қоюға және өз күшіне сенуге қуатты серпін беретіні хақ.

Әсел ҚИБАШ,
Қостанай қаласындағы
НЗМ PR-маманы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».