Жастардың дәстүрлі сауығы

Выпуск - №11-12(508-509)   :   18.03.2022
217

Мичурин мектебінде жас ұрпақтың бойына халқымыздың рухани байлығын сіңіру, ұлтымыздың дәстүрлерінен үлгі алу, қазақ халқының салттары туралы білімдерін толықтырып, кеңейту мақсатындағы жоба ұйымдастырылды.

Әр іс-шарада қазақтың бір игі дәстүрін дәріптеуге бағытталатын жобаның шымылдығын «Бастаңғы» бастады. Бастаңғы – қазақ жастарының дәстүрлі сауықтарының бірі. Үйдің үлкендері жолаушылап кеткенде жастар сол үйге жиналып, Бастаңғы жасалады. Бастаңғының екі түрлі тәрбиелік мәні бар. Алғашқысы баласының үйде отырып томаға-тұйық болып қалмауына, елмен араласуына, замандастарымен жақын танысуына жол ашу; қонақ күте білуге баулу. Енді бірі – қызды қазан-аяқ ұстауға, дастархан жасай білуге, т.б. үйрету.


Мектебіміздің қабырғасында оқушылар үшін осындай жиын өткізіліп, «Балалар ойын-сауық кеші» ұйымдастырылды. Басқосу барысында оқушылар әзіл-оспақ айтысып, мақал-мәтелдер мен жұмбақтар шешіп, ұлттық ойындар ойнап, ән салып, күй тартып, әр түрлі өнерлерін ортаға салды. Сауықтыру ойын кеші ән айту, «Қара жорға» биін сүйемелдеп, ою-өрнек қию және қызықты тапсырмалар орындаумен жалғасын тапты. Кеш соңында әр оқушылар өздерін жан-жақты көрсете білгені үшін мадақтамалар мен тәтті сыйлықтар берліді. Осындай іс-шаралар өсіп келе жатқан жас ұрпаққа оң әсерін тигізіп, өздерін еркін сезіне отырып, шығармашыл да білімді оқушылар болып қалыптасуына орасан зор ықпалын тигізетініне сеніміміз мол.


Ерасыл ҚАЗЫБАЕВ,
Мичурин ЖББМ
директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Асем КУЗЕМБАЕВА,
бастауыш сынып мұғалімі,
Қостанай ауданы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.